[XOne] Voice Lag

Discussie in 'Games' gestart door Amigo NL, 15 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hey,

De laatste tijd hoor ik steeds als ik een game join bij rainbow six dat ik niet te verstaan ben dankzij een 'voice lag'. Als ik hierna Project Gotham ga spelen is dit niet het geval, dan kunnen ze me wel goed verstaan.
    Heeft iemand anders dit ook, of weet iemand hoe dit opgelost kan worden, want ik kan gewoon niet praten met rainbow omdat ze me dan toch niet verstaan. Heel erg irritant.

(ik zag geen andere thread over dit probleem dus maakte ik er zelf maar 1)

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Nope, nog nooit last gehad van lag of voice lag over xbox live. Misschien ligt het op dat moment aan je connectie.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6

Ik weet wel dat rs3 zwaarder ligt op de internetverbinding dan een racegame. Misschien dat dit op dat moment ten koste gaat van het praten? Probeer het eens met Unreal Championship. Die gebruikt ook veel, als het dan weer niet werkt ligt het misschien aan je verbinding.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm rainbow six gebruikt meer band breedte dan Project Ghotham Racing 2, mogelijk heb je een te lage upload snelheid ... vandaar de lag. Ik heb te kort infomatie om te gissen ... wat zijn je internet snelheden? en gebruik je dan geen pc voor surfen en downloaden etc...

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Download
    89.7 KByte/sec
    (=718 kbps)
    Upload
    16.1 KByte/sec
    (=129 kbps)
    Connection
    837.0 Conn/min
    Ping test Nederland
    13.0 ms

Dit zijn m'n snelheden bij speedtest. Dat is te langzaam voor rainbow six?

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    nee, moet genoeg zijn. Maar heb je dit probleem ook bij dedicated servers als er bijvoorbeeld maar 4 personen online zijn in de server? Het moet haast wel iets in je verbinding zijn. Ik denk trouwens dat je gewoon toevallig een paar keer met pech een verkeerde verbinding had. Is er trouwens als je speeld nog iemand in jouw huis online of aan het downloaden, dat maakt ook nogal wat uit...

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb altijd voice lag als ik amped 2 speel en er meer dan 2 mensen in de server zijn... Echt vaag. RBS3 geen probleem, zelfs met 16 mensen niet, maar Amped 2..

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij kan het zijn dat m'n zus Age of Mythology online aan het doen is, dat zal het dan wel zijn.

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dat is het dan zeker...vrij logisch hoor.
    je internetsnelheden zouden voldoende moeten zijn om elk spel te kunnen spelen. misschien dat het in servers met 16 personen niet lukt, maar dan doe je dat maar niet:p

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah het ligt eerder aan zijn zus dan zijn snelheden ... dus zus van de pc afschoppen ;)

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    of zeuren bij je pa voor snellere verbinding;)
    is altijd handig, vooral als je wil hosten.

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ok bedankt, maar m'n zus is al wat ouder als mij en heeft een beer van een vent, dus er aftrappen wordt moeilijk :confused:. Ik zal wel ff gaan zeuren voor een snellere verbinding.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met een snellere verbinding gaat je upload zelden omhoog, je moet dus dan maar gewoon wachten op je zus

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    over voice lag gesproken, dat had ik (en iedereen ;) ) met phantasy star online, je had dan gewoon 5 seconden voice lag, en dat was standaart..
    met de rest heb ik nooit problemen gehad, wel is dat ik niet gehoord werd maar dat lag aan mijn DMZ, is alweer gefixt

15. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    als je een snellere verbinding pakt gaat je upload wel omhoog hoor.. sommige providers bieden een abbonement met 128 upload en een abbonement duurder biedt 256 upload en ga zo door..

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mmmm...ja. Rainbow Six 3 heeft niet de beste netwerk-engine.... ik kan alle andere Xbox Live games perfect spelen en hosten (games als MM3, PGR2, Ghost Recon IT, Splinter Cell 2, Counterstrike, Unreal Championship, MotoGP, Mechassault,TopSpin etc.) maar RB6 geeft nog altijd problemen op Live.....
    Maar misschien ligt het ook wel aan mijn exemplaar van RB maar dat lijkt mij sterk.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hoezo? bij adsl van planet bijvoorbeeld.
    goedkope = 256K up
    comfort = 416K up
    advanced = 1024 K up (768...weenie zkr)

kabel net zo (van @home)
    128 (na verhoging 256)
    256 (na verhoging 512)

tussen een lite en een "echte" verbinding wordt de upstream vaaak verdubbeld.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

niet alle providers hebben het ... de meeste wel ... maar als je al op een max zit dan houd het op ... ik kan nog wel een snellere download krijgen, maar geen hogere upload meer ...

maar goed een snellere upload verbinding is inderdaad een oplossing

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ja, maar dan zit je dus al op een 1Mbit upstream ofzo (of 512K als je kabel hebt)
    als je dat hebt, heb je ook zeker geen last van voicelag:cool:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik zit inderdaad al op 1 mbit upstream, maar ik heb wel kabel ... je kan dus niet alle providers met elkaar vergelijken ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina