[XOne] Voice & LIVE

Discussie in 'Games' gestart door Xmaster, 23 dec 2003.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Okee, heb gisteren Xbox Live aangeschaft en vind het super. Alleen de voice tijdens het spelen valt mij tegen. Veel van de gesprekken hoor ik maar half en sowieso vind ik dat er maar weinig gepraat wordt....ook is niet altijd alles even goed verstaanbaar.
    En als ik zelf praat wordt ik geloof ik lang niet altijd gehoord.

Wij hebben Planet ADSL Comfort (1024-320 of zoiets)
    en op speedtest werd aangegeven dat mijn downloadsnelheid 110 kilobytes per seconde was en mijn upload 31, da's toch ruim voldoende? Zelfs als er geen andere PC's aanstaan heb ik er last van. Mijn modem is een ADSL Alcatel speedtouch mulitPC modem met ingebouwde router.

Of snap ik niets niet van Live en voice, of doe ik iets technisch fout???

Help!!!1 :'-( :eek:

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  2. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb precies hetzelfde als jij: planet adsl comfort en adsl alcatel speedtouch connection met router. en ik heb echt nergens last van:confused: ik hoor alles gewoon goed hoor... en ze horen mij ook altijd...:confused:

k heb niet veel verstand van al dat verbindin gebeuren dus verder kan ik je niet helpen maar k denk dat ut dan aan jou ligt...

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is toch wel onderhevig aan de verbinding van de andere spelers. Stokt die, dan stokt ook de ontvangst van jouw spraak evenals de ontvangst van hún spraak (bij jou).

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat zijn jouw speedtest waardes??

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    welk spel speel je?

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Counter strike en rainbow 6

Maar de waardes die speedtest aangeeft zijn op zich toch ruim voldoende voor LIVE?

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    heb ik ook, en heb geen problemen (meestal) dus moet geen problemen geven.

8. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hetzelfde als die van jou

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    misschien is je headset wel kapot.

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Headset kapot? Heb 3 headsets en met alle het probleem dus dat lijkt mij sterk......

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt gewoon aan de verbinding van anderen.. als er veel lag is in een game doordat andere echt hele minimale snelheden hebben, dan wordt er "bespaart" op spraak..

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf ook via planet internet comfort pakket (1024/320) per half januari 2004 wordt dat trouwens 2048/320 en ja ook ik heb geïnvesteerd in het multi pc modem (speedtouch) (had voorheen een usb modem zo´n groene platte rog zal ik maar zeggen, zat standaard bij dit adsl pakket in 2001) en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel planet internet als provider als over het multi pc modem.....aansluiten en klaar...niks aan settings hoeven veranderen....plug & play !!

ik heb wel eens als er meerdere spelers bijv. 10 of meer personen aan 1 game bezig zijn, de stemmen heel af en toe wat hakkelen, maar ik heb het idee dat dit meer komt omdat meerdere personen dan door elkaar heen praten.....want de meeste spelers hebben een goede snelle connectie ....

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ja, mijn specs zijn goed maar misschien moet ik gewoon op wat foute servers (via quickmatch'')

Ik voeg wel een aantal van jullie toe zodat ik kan zien waar jullie spelen...

Mijn Gamer Tag is trouwens 'TigerSpin' nou ja, eigenlijk die van mijn broertje omdat ik krijg morgen eeen gT voor mijzelf.

Maareh...blijf reageren mensen! :p

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    aan alle mensen die Planet Internet Comfort hebben.......

wat zijn jullie up en download waarden bij de site speedtest.nl????

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    speedtest results :

download : 108.7
    upload: 32.9

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mijne ook zoiets...en bij jouw loopt ie perfect?
    en heb jij dezelfde router?

17. Lionhard

Lionhard Guest

je moet dat knopje indouwen... als hij rood is kan je niet praten... en als hij groen is wel...

Lionhard heeft gesproken...

ps happends to me all the time ;)

18. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    yep, ik heb dezelfde multi pc modem van speedtouch en bij mij loopt ie goed, maar lees wat ik eerder schreef in deze thread wat betrefd ; met meer dan 10 personen in 1 game room kletsen....

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Misschien heeft het wel met het type spel te maken.....
    Tijdens Topsin kon ik net prima praten met mensen (o.a. een zuid Koreaan en een Amerikaan) en da's gewoon 1.vs.1

Maar hoe is het bij CS. Want af en toe zie je mensen die in het spel lopen met een luidsprekertje boven hun hoofd. En kun je in CS altijd spreken of moet je perse bij iemand in de buurt zijn?

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou, hoe het kan weet ik niet maar ik kan alles en iedereen perfect horen. Jongens, bedankt voor de reactie en see you on Live! :p

-Case closed, I suposed-

Deel Deze Pagina