voigo mp3speler [makro]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door PoPgamer, 2 jun 2004.

1. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    voigo mp3-speler [makro]

ik heb me de voigo mp3 speler gekocht die laatst in de aanbieding was bij de makro: 80 euro 256 mb voice record enz enz... de laatste tijd krijg ik altijd een foutmelding als ik muziek ernaar(verwisselbare schijf) wil kopieren. hij kan het opgegeven pad niet vinden. als ik dan op ok klik hoor je dat geluidje en krijg je dat schermpje van wat wilt u doen?> mappen openen, afspelen of annuleren. het is dus net of ie steeds word uitgetrokken en weer ingeplugd als ik er muziek in wil zetten.
    weet iemand mss wat hieraan te doen is of heeft nog iemand hetzelfde probleem? anders ga'k morgen trug naar makro(kheb tog nog garantie :) )
    die wat hier voorop staat lijkt er wel op.

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    heej, ik heb die mp3 speler ook gehad, had alleen een ander probleem: het veranderen van nummer: telkens als ik een paar keer had gewisseld viel ie opeens uit, ben ik de volgende dag teruggegaan en m'n geld teruggevraagd, en het bleek dus dat er veel meer klachten over het 'duivelse ding' waren binnengekomen. Toen heb ik een nieuwe gekocht (MarQuant: 90 euro, 128 mb, record enz.) en die doet het uitstekend.

Moraal van dit verhaal: die mp3 speler zuigt.

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    80€ voor 256mb...Kon je wel klein beetje gaan denken.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat is erg vervelend
    Ik zou voige maar eens mailen of bellen

volgende keer tog maar _O_ IRIVER _O_ stef ;)

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    jup IRIVER is de naam die wonderen doet ;)

Maar even ontopic.
    Ik zou gewoon terug gaan met de mp3 speler (aangezien er al veel problemen zijn met deze mp3 speler) en je geld terug vragen.

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik deed 1 ding: Naar winkel, vragen om geld en wegwezen.

Die prijs voor 256 mb... je kan van tevoren weten dat het niet TOP is.
    Je kan beter voor 100 euro meer een MP3 speler met HD van 1,5 gb (Philips, iRiver, Creative) kopen.
    Veel meer plezier van en veel degelijker.

7. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    dit is fokking balen zeg:mad: ik ga morgen trug en nu maar hopen dat ik me geld trug krijg. maar ik wil er een van 256 mb en die zijn bes wel wat duurder:mad: fok fok fok. (oh ja, volgens mij stond er nog een vette in de veronica gids met een speciale aanbieding voor abonnees:D dat maar es checken) nog bedankt voor jullie "verhaaltjes"

offtopic: elgee, jouw plaatje ziet er strak uit;)

8. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Makro krijg je in principe je geld gewoon terug. Heb in een ver verleden mijn PS2 daar gehaald en die vertoonde na een maandje of 9 wat kuren. Daar aangekomen legde ik mijn probleem voor en hun reactie was alsvolgt "Oh, geen probleem, we geven u gewoon het aankoopbedrag terug en sturen wij het product weer op naar de leverancier" Geld opgehaald bij de kassa en meteen weer een nieuwe gehaald.
    Kortom, zeg gewoon dat ie niet werkt en je krijgt waarschijnlijk gewoon je geld terug. Kun je meteen zelf bepalen of je dezelfde haalt of voor een andere kiest.... succes iig.

9. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    kj tnx, dat is verrekte handig;). kheb trouwens een nieuwe op 't oog:ene van creative, krijg ik 30 € korting op.:D

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die van creative zijn heel goed(paar vrienden van me hebben zoeen)
    maar waarom krijg jij 30€ korting???
    (voordat mensen verblind worden door de 125€, dit is zonder btw, met bedraagt de prijs 150)

11. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry, maar voor een prijs van 50 euro extra heb je 1,5 gb dus 1500 mb...

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja da's dan direct 200€...
    Ik ga gewoon die van medion kopen uit de aldi. 109€ & 3 jaar garantie.
    voor mij is 128mb wel genoeg.

13. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is 50 euro nou in 2 jaar of 3 jaar dat je ermee doet?

14. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg korting via de veronica gids, als je goed had gelezen zag je dat in m'n vorige post staan;) hij is dan van 149 voor 119 € :D

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben gister even langs de Kijkshop geweest voor wat nieuwe speakers voor onze auto, en zag er ook wat leuke Mp3 spelers liggen.
    Even een vraagje: Is MarQuant een goed merk? Et klinkt nou niet echt overtuigend en heb er nog nooit van gehoord.

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Marquant lijkt slecht maar is het zeker niet.
    Ik heb in mijn auto een Radio/CD/MP3 speler van het merk Lenco. Ook bij kijkshop gekocht en werkt helemaal top.
    Je hebt dan een leuke prijs met leuke kwaliteit. De Sony's en dergelijke met MP3 functie kosten gelijk 100 euro meer.
    Lenco is ook van een groot merk.

Je betaald voor het product, bij de A-merken betaal je o.a. voor de merknaam.

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ook een lenco stereo set (schaam..schaam..) maar hij doet het heel goed en hij was goedkoper en beter en mooier dan alle andere die er stonden
    (kijkshop is sowieso goedkoper) _O_ Lenco _O_

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een mp3 speler van MarQuant, is zeker een goed ding.

19. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Beetje offtopic... maar op het werk kijk ik elke maand de Consumentenbondgids door.
    Vaak zie je de B- en C- merken beter scoren dan de A.

20. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    nou, kben naar de makro geweest en heb me geld trug, ze zeiden idd dat er meerdere trug waren gekomen. morge word ik trug gebeld over die cre/\tive mp3 speler:D

Laatst bewerkt: 11 jun 2004

Deel Deze Pagina