Voipbuster| Bellen van Pc naar Vaste nummers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Danger, 4 sep 2005.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Voipbuster

Dit is een programmatje waarmee je 1 minuut gratis kan bellen vanaf je pc naar vaste nummers. Na 1 minuut wordt de verbinding verbroken. Als je onbeperkt naar vastelijnen wil bellen dan kun je je account opwaarderen met een klein bedrag van 1.30 die als saldo wordt toegevoegt. Zolang je naar vastelijnen belt gaat er niets van je saldo weg. Als je naar een mobiel belt dan kost het je wel geld (als je een saldo hebt, anders werkt het niet). Ook kan je gratis bellen naar veel buitenlandse landen.

Hoe werkt het?

Je download Voipbuster je maakt een account aan en je kan beginnen met bellen! Account aanmaken is gratis.

Hoe bel je?

In het begin moest ik dit ook nog even uitzoeken want ik kreeg elke keer een melding van remotly disconnected of invalid number. Het is zo dat je eerst het landnummer intypt voor nederland 0031 dan je netnummer bijv 070 en dan het nummer.
    Alleen dat doet hij het nog niet, het gehiem is namelijk dat je bij het netnummer (bij 070) de 0 weglaat. Dan doet hij het wel. Dan het er dus zo uit:

0031701112233

Wat heb je nodig?

System requirements:

* PC running Windows XP, 2000 (with SP2)
    * 300 MHz processor
    * 128 MB RAM
    * 10 MB free disk space on your hard drive
    * Sound Card, and headset with microphone
    * Internet Connection broadband: Cable, DSL, with minimum 64 kbit/s up/downstream)

Een microfoon/headset

Firewall kan problemen veroorzaken.

Naar de volgende buitenlandse landen kan gebeld worden:

Australia
    Austria
    Belgium
    Canada
    Czech Republic
    Denmark
    Finland
    France
    Germany
    Greece
    Hungary
    Ireland
    Luxembourg
    Norway
    Portugal
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    United Kingdom
    United States

Voor de netnummers van deze landen kun je hier kijken.

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  2. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heey,, bedankt ,, maar ik kan geen account aanmaken:confused:, heb je informatie hoe ik dat kan doen? hoor het wel;)

bedankt alvast:)

3. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je je aangemaakte account opwaardeerd met 1,30 kan je zoveel bellen als je wilt naar vaste nummers ?

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook met skypeout bellen naar een vaste telefoon, hoewel dit niet gratis is. Het is echter wel goedkoper dan de standaard tarieven.

SkypeOut Global Rate:
    € 0.017 per minute.

-van pc naar pc is gratis-

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat Login scherm krijgt, naar het tabje New User , en de rest spreekt vanzelf :).

Ja, dat wordt gezegd van wel, ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar je moet dan inloggen op die site en dan kan je per CreditCard, Paypal, Telefoon of MoneyBookers betalen.

6. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, wist niet dat dat gratis kon.

Heb net 5 x achter elkaar naar me vader gebeld en dus uiteindelijk voor zo'n 5 minuten gratis gebeld, als je €1,30 betaald kan je dus onbepaald bellen naar vaste nummers en dat is dan voor altijd?
    Als dat zo is namelijk vind ik het wel de moeite waard, want me vader zei dat hij mij zelfs beter hoorde dan normaal, normaal was er zei hij namelijk nog een hele kleine ruis.

Nogmaals bedankt _O_ .

7. VoIP

VoIP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tariefvergelijking Betamax programma's

Voipbuster is van Betamax GmBH in Duitsland. Ze hebben nog meer programma's zoals voipstunt en voipcheap. Voor een vergelijking van tarieven kun je hier kijken; http://www.voipproducts.eu/betamax-rates/

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch wel gratis bellen, gewoon even de registervermelding uit je register halen, en het programma is weer als nieuw.

9. leentje15

leentje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voipbuster geinstalleerd maar wil met teltoestel bellen heb gigaset Siemens gekocht maar weet niet hoe ik aan de code van voipbuster geraak krijg het niet in orde

Deel Deze Pagina