1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volgende Xbox in drie versies op de markt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FabianNL, 11 nov 2004.

  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    bron: http://www.gamer.nl/nieuws/24294

    als dat waar blijkt te zijn ben ik er iig wel blij mee, was bang dat er een xbox 2 zou komen zonder hardeschijf maar dat probleem is zo heel makkelijk opgelost. Voor ieders wat wils...
     
  2. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan ook de spelle van Xbox 1 erops spele hoop et wel anders moet ik weer allemaal nieuwe spelle kope!!!!
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind jammer van de 3e versie, het moet wel een gameconsole blijven...

    Maar misschien is het wel niet eens waar.
     
  4. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon vette onzin dit en dikke uitmelkerij. Ze moeten gewoon een console met een hardeschijf op de markt brengen. Als ik een pc wil hebben koop ik een echte en niet zo'n fake ding waarbij je veels teveel geld betaald voor de kwaliteit die je krijgt.
     
  5. Kappy

    Kappy koekenbakker

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de 3e versie :)
     
  6. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop dan ook geen xbox next als je toch alleen maar je normale xboxspellen wil spelen |:-
     
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor de xbox met de HD....anders kun je steeds nieuwe memorycards gaan kopen.
     
  8. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    whoej :D als dit echt is ben ik zeker blij, voor mij ook de 2e denk ik
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet geloven schatjes :p
    dit is vette onzin, waarom zou M$ een meer PC dan xbox maken als de pc al bestaat?
    dat ding zal dan ongeveer €800 komen te kosten en voor dat geld kun je makkelijk een echte pc kopen.
    en nog een punt ik zie in de toekomt egt al iedereen op zijn kamertje op zijn bed met een toetsenbord op scho0t zittuh gamen dat werkt gewoon niet, 1e 2 versier zullen miscchien wel kunnen maar dan zullen ze wel gelijk alleen de "Xbox next HD" maken dan hebbie niks aan de gewone "xbox next"
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  10. XeoN

    XeoN Guest

    Denk dat ik dan toch de 2de versie haal, die 3de is net een pc.
     
  11. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou niet te veel waarde hechten aan dit bericht. Ik hoorde net ook alweer dat andere sites dit verhaal ontkennen. Waarschijnlijk wordt de volgende xbox op 5 januari gepresenteerd en pas dan weten we zeker hoe hij eruit gaat zien.
     
  12. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik eh. Zie over een jaartje wel wat er allemaal komt. Misschien wil ik wel de ps3 :).
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mediacenter ownt zwaar ass...alleen gaat me dit heel wat blingbling kosten :mad:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik koop dan de derde :eek: ... lijkt me een prachtige machine :)
     
  15. Kappy

    Kappy koekenbakker

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat ik ook voor de 2e versie ga. Zo had ik het nog niet bekeken.
     
  16. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou het niet kunnen. Ik weet wel waarom microsoft dit misschien wil doen. Namelijk dat Sony ook dit soort plannen heeft. Ze willen allebei dat de playstation en de xbox een soort multimedia systeem wordt voor in elke huiskamer.

    Ik weet niet wat er van waar is maar ik hoop dat het niet waar is. Vind het gewoon grote onzin. Als ik op een pc wil gamen ga ik wel achter de pc zitten.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik weet nog niet of ik de 1e of de 2e zou kopen.Aangezien ik geen XboxLive heb, heb ik dus eigenlijk niet zo een grote HD in mijn xbox nodig.

    Dus als ze redelijk grote memory cards maken (ong. 250mb) dan denk ik dat ik de 1e zou kopen, mits het een stuk goedekoper is anders ga ik ook voor de 2e
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit wel een slimme zet van Microsoft is als het waar zou zijn, ze verkopen een console die betaalbaar is en maken een soort extra GAME-PC voor kids die te veel geld hebben, aangezien deze erg duur zal worden.

    Maar ik denk dat dit onzin is totdat Microsoft de officiele aankondiging doet (ik geloof dat dat in jan. 2005 zal zijn).
     
  19. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dit is tof nieuws! Beter nieuws zou zijn, als er van Microsoft zelf specs worden gegeven over de volgende Xbox. Ik zou de Xbox Next PC blabla niet kopen, die wordt volgens mij zo duur dan kan ik beter mijn centjes ergens anders aan besteden!
     
  20. Clitoris

    Clitoris Guest

    Vers!!!!!! Da's al over klein jaartje:9
     

Deel Deze Pagina