1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volgende Xbox in drie versies op de markt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FabianNL, 11 nov 2004.

  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    da's dus eigenlijk gewoon een pc in de vorm van een xbox.
     
  2. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor nummer 3, maar kan je daar dan PC games op spelen?
     
  3. arrepar

    arrepar Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof er geen reet van, een afgeslankte oke maar die ander nee dacht het effe niet'
     
  4. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel klote dat het bij de launch weer pakken geld zal kosten en na 2 jaar kosten ze misschien weer nog 150€. Ik heb dat indertijd ook voor gehad met de Sega Saturn die koste me met de launch 20.700 Bef of 517€. Das ondertussen denk ik al een jaar of 7 geleden.
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat deze pc ook xbox spellen kan afspelen, dus je hebt een goedkope pc die ook de nieuwste spellen kan spelen. Daar zit zeker een gat in de markt
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Jongens, ben ik de enige die hieraan denkt -->
    Als microsoft zo dom zou zijn om dit te doen, hoe kunnen ze dan ooit Xbox next spellen uitbrengen die hetzelfde draait en uit de machine haalt bij alle versies??

    Ik heb het dan vooral over de verschillen tussen de 1e 2, zonder <--> of met HD. Kijk naar Halo, de reden dat de levels zo uitgestrekt kunnen zijn zonder al teveel laadtijden is, jawel --> de HD!!
    Hoe kan een ontwikkelaar nu een spel maken dat alles uit de 2e versie va nde nieuwe Xbox kan halen, als hij ook rekening moet houden met de beperkingen van de 1e versie??

    Ofwel mij lijkt dit bericht totale bullshit!!
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik voor de 2e precies goed en pc heb ik al.
     
  8. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut idee om 3 versies te maken. Man doe gewoon weer met hd de standaard maken. En dan die derde zon pc ding. Was toch goed zoals het nu ook is. Microsoft probeert weer eens de mensen zo kaal te plukken volgens mij. Oja en volgens mij heeft Falcon gelijk en ik hoop ook dat ie gelijk heeft.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2004
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, O.N.Z.I.N.
     
  10. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nog helemaal nix officieel aangekondigt over de next gen consoles.
    dus het zou net zo goed kunnen dat the inquirer gewoon ff zin had om wat schokkends te publiceren.

    Zo en zo lijkt het me sterk dat er een versie zou komen zonder hd omdat alle toekomstige spellen er dan van uit moeten gaan dat er geen hd is,
    en dus de kwaliteit omlaag gaat.
    tenzij ze de consoles allemaal duurder
    maken door ze vol te pompen met intern geheugen.

    Plus bij de derde versie zou het helemaal gaar zijn als het echt zo een soort van pc met media centre word want ik zie de mod community dan ook al in z'n handjes wrijven.
    En daar zit microsoft ook niet op te wachten.

    Dus ik hoop gewoon dat ze het bij een versie namelijk die met hd houden.
     
  11. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    tot je xbox 'crasht' :p
     
  12. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    gehehehe ja of je je eerste virus binne heb.
    ja dan is microsoft wel slim moeten ze gewoon zelf ook een virusscanner gaan verkopen voor die xbox.
    alleen microsoft kennende krijg je dan dat je xbox elk spel gevaarlijk vind en je dertig waarschuwings popups moet wegklikken voor je kan beginnen kijk maar naar winxp sp2
     
  13. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    3e versie lijkt me wel strak maar om een hele pc te kopen?!?!? moet wel een console blijfen he;) ik ga voor de 2e versie
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dan zeker een Xbox Next HD halen !!! _O_
     
  15. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet welke ik zal aanschaffen. Hangt van de prijs - kwaliteit verhouding af en wat Sony zal doen met haar PlayStation 3. Gelukkig duurt het nog een tijdje voordat de consoles zullen verschijnen. :)
     
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je de oude xbox best mag houden om je oudere spellen te spelen.
    Maak je geen zorgen.

    Die PC versie is volgens mij een dikke roddel.
    Er is al vaker geprobeerd de xbox het imago van een pc mee te geven.
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5

    HAHAHA OMFG!! als je toch je ouwe spelle wil spelen koop je toch geen xbox next, hahaha wat een opmerking.
    :) :+
     
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het waar is dat betwijfel ik..
    Het word een duur grapje om 3 versies te porduceren.
    De 1 wordt meer gevraagd als de ander. Daar moet je ook weer rekening mee houden.Kan je net zo goed 1 versie produceren met HD is mischien nog veel goedkoper. :9

    btw er is nog niks aan gekondigd allemaal roddels..
     
  19. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    als dit waar is danzou ik voor de 2e versie gaan of de 1e ligt aan de prijs mar in ieder geval niet de derde heb al een pc
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Die pc versie die vind ik (persoonlijk) 10X niks. De reden dat ik liever op een console speel, is dat het iets unieks heeft. Het gamen vind ik leuker met een controller dan een toetsenbord en muis... stomme xbox nep pc :mad:
     

Deel Deze Pagina