1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volgende Xbox in drie versies op de markt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FabianNL, 11 nov 2004.

  1. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie zaak

    De controllers gaan toch niet weg of wel? Het is juist vet die pc achtige omgeving op je xbox, lekker in het netwerk hangen en films erop kijken naast alleen spelletjes doen die ervoor ontwikkelt zijn. Ik denk dat Microsoft hier goede zaken mee gaat doen...

    _O_
     
  2. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Der zijn ook mensen die graag oude EN nieuwe spellen willen spelen :cool:
    Wat is daar nou dom aan :confused:


    Maarja, mijn xbox gaat nog wel paar jaar mee. Die xbox next komt wel als ie flink in prijs is gezakt. En welke versie (Als die er zijn) zie ik dan wel. Tis allemaal nog zo ver weg....
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat die gast die hij quote zegt dat hij bang is dat hij allemaal nieuwe spellen moet gaan kopen. Dus zegt hij van waarom wil je dan een xbox 2 als je geen nieuwe spellen wilt kopen...

    Maar dan nog, bij PS2 werd ook geschreeuwd van ik wil PSone spellen kunnen spelen maar wie doet dat nog? Juist, niemand.
     
  4. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat sowieso voor de 3e xbox, ben benieuwd wat daarvoor betaald zal worden, begin alvast met t sparen :D
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe...niet om op te scheppen ofzow, maar lang geleden had ik al een soortgelijk idee. Een soort van keuze in de samenstelling van je Xbox die je kunt maken. O-) Ik ben er in ieder geval heel blij mee als dit waar blijkt te zijn. Nu nog backwards compatible worden :9 :cool:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Onzin!!:D
     
  7. Casperge

    Casperge Guest

    Sorry,dit is bullshit
     
  8. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Een xbox met muis enz?
    Ik zeg een ding......LOL :+ :+ :+
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de playstation was er eerst ook een muis hoor. Het is opzich mogelijk. Daarbij wil MS heel erg richting een PC gaan. Ze willen ervoor zorgen dat Xbox gamers straks met PC gamers online kunnen gamen....dus er bestaat een mogelijkheid dat MS deze kant uitgaat met de Xbox [lijkt me].
     
  10. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zuight
     
  11. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Zucht....jongens....denk nou eens even verder. De introductie van de xbox is puur bedoeld om microsoft een plek te geven in de huiskamer. Ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat dit hun doel is. Kort geleden is windows media centre 2005 gereleased. Een aangepaste XP versie maar in principe bedoeld om te besturen met een afstandsbediening en in een behuizing die je net als je xbox bij/onder je tv kan gaanzetten. Je kan het al als kant en klaar produkt her en der kopen. Albert Heijn heeft er nu ook 1 in de winkel staan alhoewel die wel gewoon het 'pc' uiterlijk heeft.

    Nu hoor ik mensen al meteen zaken roepen als dat hij gaat crashen, je niet met een muis e.d. achter je tv wil gaan zitten. Dat gaat allebei ook niet gebeuren. Media centre heeft erg specifieke hardware eisen waardoor stabiliteit gegarandeerd kan worden. Microsoft is toch ook in staat geweest om de xbox zo te produceren dat hij niet crashed? Nou dan. Dit geldt ook voor media center waarvan ik trouwens erg onder de indruk ben. Zie het als een standalone harddisk recorder maar dan met mp3, wma, divx, jpg, etc etc. functionaliteit.

    Nu is het natuurlijk erg onlogisch als microsoft zou proberen om 2 apparaten in je huiskamer door te drukken. De link is nu namelijk al gemaakt door de xbox multimedia center extender waarmee je de xbox kan laten connecten met je media center om zo de functionaliteit op de betreffende tv te kunnen gebruiken.

    Het is dan ook geen uitgebreide versie van de xbox maar een nieuw alles in 1 multimedia produkt. Het 'gerucht' dat er verschillende versies van de xbox komen zou me dan ook niets verbazen, dit doet microsoft namelijk met bijna al haar produkten. Denk maar eens aan de verschillende server produkten en de verschillende XP versies (zowel OS als Office). Hiermee proberen ze (en lukt tot nu toe ook) om een erg brede markt te bereiken. Enerzijds instapprodukten (alleen gameconsole bijv.) als high end produkten (combi van mce+xbox). Absoluut niet ondenkbaar dus.

    Oh ja, natuurlijk geen muis en toetsenbord (wel optioneel trouwens) maar gewoon een afstandbediening + controllers ;)

    Ik ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  12. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kunnen spelen van cd-rom spellen op de xbox lijkt me dus echt onzin. Computerspellen zijn 2x zo goedkoop, spellen als splinter cell en halo (ook verkrijgbaar op pc) worden toch voor de xbox gekocht. Waarom? Vanwege de controllers, de breedbeeldtv en xboxlive.
    Kortom: haal de computerspellen naar de xbox en de hele xboxgames markt stort in!

    Dat zou dus echt niet logisch zijn. Der zou best een systeem kunnen komen dat heeeeeeel erg op een pc lijkt, (de gewone xbox lijkt er al behoorlijk op! mits gechipped. (maar dat heb ik nie gezegd O-) )) maar geen pcspellen op de xbox hoor..
     
  13. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zegt toch ook niemand :confused:

    Maar wel het integreren van de xbox met een media center. Vergeet niet dat de xbox ook 'gewoon' een pc is qua hardware en daarvoor is geen chip nodig. Enige wat gezegd wordt is dat de functionaliteit van beide systemen gecombineerd zal worden in 1 apparaat en dat is zelfs meer dan waarschijnlijk.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  14. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    undefined
    Staat in de beginpost: :)

     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... als 't deze kant op gaat, dan wordt 't geen xbox 2 voor mij. Heb al een redelijke pc tegen die tijd.

    Maar, als xbox 2 dan uitkomt, verdwijnt xbox live dan ?? Dus de live die je speelt met de xbox van nu.
     
  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga zelf voor de xbox met hardeschijf. De xbox met toetsenbord enz.
    Heb ik geen belangstelling voor. Daarvoor heb ik namelijk een pc ( die waarschijnlijk beter functioneert dan die xbox ) al kan ik daar natuurlijk nog niet echt wat over zeggen.
     
  17. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga die volgende ook helemaal niet kopen, ik ben een beetje klaar met het hele console gebeuren :+

    Een snelle game PC vind ik gewoon een stuk lekkerder en de graphics zijn nog mooier ook ;)
     
  18. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wrsch voor de pc compatibele versie. Een pc koop ik toch en ik vind pcgames evenleuk. Als ze dan allemaal op de xbox kunnen en omgekeerd, waarom niet?
    En volgend jaar al een nieuwe console vind ik vrij snel
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Een console moet naar mijn mening een console blijven. Dat 'windows compatible gedoe' vind ik onzin. De xbox (1) is ook best oke, niks windows, maar wel lekker stabiel. Gaan de xbox 2's ook crashen als de pc's ? :{
    Tja, voor mij geen xbox 2 als het zo door gaat, 'k heb al een pc. Waarom een xbox 2 als het kopen ervan toch niet loont. Xbox live gaat naar pc :{
    Waarom dat echt?
     
  20. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor, daar staat cdbrander. Daar staat niet dat je een setup moet draaien voor je games.
    Dit moet trouwens waarschijnlijk een dvdbrander ipv cd zijn.

    Komop mensen. Jullie denken teveel aan een pc waarop jullie zitten te msn'en. Laat ik het anders uitleggen, combineer de functionaliteit van de volgende apparaten in 1:
    - originele xbox
    - gemodde xbox (mp3, divx, wma etc.)
    - harddisk recorder (vervanger van de videorecorder)
    en stop dit in een kastje zo groot als je xbox of je videorecorder en sluit hem rechtstreeks aan op je tv/home cinema set.

    Dus geen setup bij games spellen zoals op de pc maar gewoon in consolevorm. Maar naast het gamen heb je de mogelijkheid om:
    - tv programma's op te nemen op je harde schijf (inclusief timeshifting)
    - tv programma's op te nemen op dvd's
    - je foto's op de hd te plaatsen of in te lezen vanuit je netwerk (en dus op je tc tevoorschijn te toveren)
    - je films af te spelen vanaf hd of netwerk
    - je muziek af te spelen vanaf hd of vanuit het netwerk
    etc.

    En dit allemaal gewoon in een superoverzichtelijk menu met je afstandsbediening vanuit je luie stoel achter je plasma/lcd tv ;)

    Als mensen nu nog niet enthousiast worden dan weet ik het ook niet meer 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004

Deel Deze Pagina