1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volgende Xbox in drie versies op de markt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FabianNL, 11 nov 2004.

  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de button lay-out idd maar hetzelde blijft en de XBOX zelf niet al te log wordt ga ik hem zeker halen, dat van die drie vrsies zie ik dan wel weer, licht aan mijn beschikbare geld op dat moment.

    offtopic: _O_ _O_ 300e post _O_ _O_
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hou gwoon dezelfde controllers, maar dan wel die normale en niet die S controller. Die S vind k echt veel minder fijn dan de normale, aangezien k zelf aardig grote handen heb. Hopen dat ze bij MS niet alleen denken aan de mensen met de kleine handen _0/
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal wel netals bij de playstation. hmm nu je het zegt.. ze kunnen natuurlijk ook ala nintendo gaan doen. Iedere console nieuwe controller.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie nog niks :D

    Maar wat is de naam nou dan, waarmee die in de winkels terecht komt? Xbox Next of Xbox2?
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk wordt dat Xenon
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon Xenon of Xbox Xenon? Najaar 2005 is toch de bedoeling dat ie hier uitkomt?
     
  7. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal wel weer eerst in amerika uitkomen voordat hij in de rest van de wereld verkrijgbaar is... En tegen een belachelijke prijs vermoedt ik ;)

    Over die naam: Dat is imo pure speculatie, valt nog geen zinnig woord over te zeggen.

    Over de drie versies zijn de geruchten hardnekkiger, alleen ik geloof er ook nog niet al te veel van... Ik wacht het allemaal wel af hoe hij eruit zal zien en welke functies hij zal bevatten. De release datum is imo wel een stuk belangrijker, maar dat is persoonlijk :)
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat ben ik met je eens. Als het maar een krachtige console met HD is, die veel topspellen aankan, dan wil ik liever weten wanneer ik hem kan kopen. Al gaat de nieuwe xbox dan "GayBox" heten en een lelijke roze behuizing eromheen komt te zitten, dat maakt mij niks uit. Als de binnenkant maar goed is.
     
  9. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik weet nog niet zo zeker wat de opvolger van de xbox in mijn kamer wordt hoor... Ik wacht het rustig af en ik ga zeker niet als een blinde koe meteen een overpriced (zoals de xbox ook was) xbox2 halen :eek:
    Allemaal leuk en aardig, maar ik kijk eerst de kat uit de boom en kijk wel wat er op MS én op Sony's menu staat kwa games :p

    Alhoewel Live toch zeker het pluspunt is tov deze generatie consoles _O_ Kijken wat Sony daaraan wil gaan doen :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens
    maar laten we eerst de launchgames bekijken en alle andere factoren die meespelen en laten we dan maar tot een conclusie komen.
    persoonlijk denk ik wel da k de xbox2 ga kopen omdat die PS3 waarschijnlijk echt typisch japanse games zal hebben als RPGs en hacknslash en dat soort shit. geef mij maar een vette shooter of arcade racegame:)
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik verwacht idd dezelfde trend als bij Xbox 1. Die was al snel afgeprijsd van iets van €480 naar €300 dacht ik. Dus iig even wachten
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het nou met die bekendmakingen op 5 januari? Ik zie niks...
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Het was 6 januari, dus ik (maar jij ook en de rest :p)mag hem vandaag verwachten.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    De laatste berichten zeggen dat hij niet vandaag,niet op de E3 maar op de GDC (Game Developer Conference) wordt geshowed
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss een beetje overdreven: 3 xboxen. En die laatste vind ik helemaal overdreven het moet wel een xbox blijven en niet een of andere computer. En dan nog gokken hoeveel die gaat kosten |:-
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    De E3 duurt nog wel ff en ik mag aannemen dat de GDC nog later komt. Ik wil nu de nieuwe xbox zien :p:'-(
     
  17. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk ga ik voor de 2e versie, ik heb zojuist een prima pentium 3tje op de kop getikt en daarmee kan ik al voldoende, en telkens nieuwe memorycards kopen (die M$ waarschijnlijk erg duur zal maken) vind ik ook niets. En op die HD kan ik mijn muziek opslaan. Ik ben er al uit, ik koop die 2e bij de release.
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou denk ik een maandje na de release wachten, dat bespaart je wel wat (neem ik aan)
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Bill Gates zn praatje in Las Vegas :9 ICES 2005

    De laatste 20 minuten gaan over gamen maar vertellen nog weinig tot niets over de Xbox 2.
    Dit is in iedergeval wel "het" praatje waar men het de laatste maanden over heeft...
     
  20. Enzyme X

    Enzyme X err0r

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken je dat alleen maar kijken als je WMP hebt? Had het kunnen verwachten, maar dat ga ik dus niet installeren hoor. Echt weer iets voor MS...
     

Deel Deze Pagina