Volgens mij: " Nieuwe Wallpaper HALO2 " Mocht het al een bekende wallpaper wezen dan mag er een dik slot op deze thread worden gegooid. Zo niet, laat even weten wat je ervan vind! Dit is de site; http://www.xboxweekly.com/uploads/download/wallpapers/halo2wal102.jpg Greetings from * Flamingo *
Zijn er al meer gegevens bekend over het verhaal? Ik had ook al op de officiele wallpapers een bolvormige planeet gezien in plaats van een halo, maar is het zeker dat dat de aarde is? (en als er dan het beslissende gevecht om de aarde wordt geleverd, wat wordt dan de volgende stap?)
Waarschijnlijk, maar daar moeten we dus nog niet over nadenken. Aarde wordt waarschijnlijk enorm onder vuur genomen en zal een stuk anders zijn als de aarde die we nu kennen (het spel speelt zich immers een jaar of 550 in de toekomst af), Wat je taak wordt is niet helemaal duidelijk maar je moet iig alle Covenant uitschakelen Ik hoop dat er wat meer interactie is met de mariniers en voertuigen.
Mariniers bevelen geven. Zou wel grappig zijn als je mariniers het bevel geeft de vijanden achter de hoek aan te vallen, en je ziet wat later de geweren van die mariniers wegvliegen. Zou een goed scripted event zijn.
Het speelt zich zeker af op aarde maar het beste is toch dat er meer voertuigen en wapens zijn. dit is voor the answer. quote xboxgamers.com"The TOKYO GAMES SHOW september 2002 this is where you'll get your first glimpse at DEAD OR ALIVE 4 , yes it's coming to the xbox and you'll be seeing the eye-gauging graphics of it in october at the latest.
Er zijn als het goed is nog een aantal Halo planeten dus ik denk dat je tijdens het spel nog wel die kant op moet.. Ik ben benieuwd naar de nieuwe voertuigen en wapens.. en misschien nog grote buitenlevels
Ik vindt het raar dat ze (het lijkt er nu tenminste op) niet de "echte" missie waarvoor Cortana en de MC eigenlijk zijn opgeleid in halo 2 pleuren. Nu kun je zeggen: 'die missie kunnen ze nu niet meer uitvoeren', maar hij moest worden uitgevoerd 'at all costs, even if it meant death for the mc' Voor degenen die nu geen idee hebben waar ik het over heb: Lees tfor maar iets met prophets, covenant ship, homeworld
Yup, maar ik denk toch dat ze eerst naar Aarde gaan, om daar misschien weer wat manschappen te verzamelen, want het was de bedoeling dat ze met meerdere personen eigenlijk daar naartoe gingen..