Ikgeloof dat die niet echt meetelde, hadden normale users die functie ook? Dacht dat alleen ik message tracking had
Geen idee of ik dat behoor te hebben maar ik heb het wel. Ik merk zowieso dat ik de ene keer meer mag van het programma dan de andere keer zoals bewerken van een thread en zo. De ene keer mag je hem zelf openen en sluiten en de andere keer weer niet. You are not authorised staat er dan, misschien ben ik dan niet correct aangemeld of zo.
In X-Bazar mag je je eigen threads sluiten om zo het overzicht te houden over wat nou wel en wat nou niet te koop is. In andere fora heb je die macht niet.
Ja dat weet ik, alleen soms mag ik het wel en andere keren weer niet. Beetje vreemd maar goed ik ben blij met die thread dus je hoort mij niet klagen. Ik heb al aardig wat keren een leuke ruil gedaan dus als die af en toe wat kuren heeft neem ik dat wel voor lief.
je kan bij het versturen van een bericht het vinkje weghalen bij save copy in outbox (of zoiets), misschien zou xbw standaard dit vinkje weg kunnen halen? zou ook een hoop van dit soort threads schelen.
Hoe doe je dat dan? Ik heb er laatst een keer naar gekeken, had mijn spel geruild en wou de thread sluiten, maar kon niet vinden hoe het moest.
Thnx, ik had daar dus overheen gekeken. Komt waarschijnlijk doordat er Admin options boven staat. Maar het is me gelukt.