Voodoo 2 VGA met IDE aansluiting

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door x-boxter2003, 4 nov 2004.

1. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me voor een oude pc onlangs een voodoo 2 kaart gekocht en ik ben die nu aan het installeren, maar nu zie ik dat daar helemaal bovenaan een aansluiting is voor een IDE kabel (kabel van harde schijf en Cd/DVD drive). Nu is mijn vraag of ik die moet aansluiten met een IDE kabel ipv alleen de stroom te halen uit het PCI slot?

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nee, dat is volgens mij om twee voodoo 2 kaarten te verbinden. SLI heette dat dacht ik. Weet het niet zeker maar kan me niet herrineren dat ik die aangesloten heb.

3. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ooo en kan je me zeggen wat het verschil is tussen een Voodoo 2 en een Voodoo 2 banshee?? Kwestie van de juiste drivers te zoeken. Alvast bedankt voor je vlugge reactie!

4. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een voodoo banshee is een 2d/3d videokaart in een en een voodoo 2 alleen 3d.

5. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Is een voodoo banshee niet een gewone videokaart en een voodoo 2 een add-on?

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was inderdaad SLI, en is nu zelfs gemoderniseerd om te werken met de nieuwste videokaarten!

Je hoeft niet een IDE kabeltje erin te duwen, tenzij je ergens nor 1tje hebt liggen :)

Een Voodoo Banshee was/is de duurdere versie van de Voodoo 2 serie dacht ik :)

Deel Deze Pagina