Hallo, Ik heb hier dus Planet Earth liggen in HD, maar het is een M2TS-bestand. Deze wil ik dus gaan convertern met TMPGEnc 4.0 XPress. Nu gaan we het niet hebben over de manier waarop ik aan deze spullen kom, dat is niet belangrijk stoer of what ever. Ik wil graag dat iemand mij helpt de juiste instellingen te vinden voor de optimale kwaliteit: Ik weet het volgende over het M2TS-bestand: - codec x264 - resolutie 1280x720 - audio ENG 5.1 ac3 - size 4.12 gig Nu TMPGEnc. De eerste instellingen die ik tegenkom: Eerste scher gaat over de video instellingen. Ik heb het zo gelaten, weeet niet of dit effect heeft op de volgende schermen. bij scherm twee heb ik de WMV encoder gekozen, omdat ik deze als output wil. Nu de professionele instellingen. Welke moet ik waar allemaal kiezen? Nu de audio instellingen. Ik heb bij A WMA 10 prof gekozen, omdat je dan een ander lijstje te zien krijgt (C) Alleen bij deze staat 5.1, wat ook het oorspronkelijke geluid is van de bron. A en C spreken voor zich, maar of B nou aangevinkd moet worden? Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen? Als je meer informatie nodig hebt over het bron bestand probeer ik deze te vinden. Hoop dat iemand mij helpt.