voor de gek gehouden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door x-daan-x, 16 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen.

ik heb even een vraagje aan jullie,
    ik heb vorige week dinsdag een deal gesloten met eblijsie, en dat was mijn ps2 tegen zijn gba sp.
    de deal was dat we het allebij gelijk zouden opsturen,
    ik heb gelijk netjes de ps2 op de bus gedaan en hij heeft bevestigd dat hij het gekregen heeft (dat moet ook wel want het is aangetekend opgestuurd).
    sinds dien heb ik nog niks ontvangen, hij heeft allemaal smoesjes verzonnen tot en met dinsdag deze week en sinds dien heeft hij niks meer van zich laten horen.
    ik heb zn adres wel maar hij woont helemaal aan de andere kant van nederland.
    en zijn telefoon nummer is geheim.
    ik ben echt hopeloos en weet echt niet meer wat ik moet doen :'-( :'-( :'-(
    kunnen julllie me alsjeblieft wat tips geven om hoe ik hier mee om moet gaan ??
    laat please ff de thread staan totdat ik wat reacties heb want ik weet me echt geen raad meer :'-( :'-(

alvast heel erg bedankt voor de hulp.
    groetjes Daan. :'-(

2. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou langs gaan. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel mensen die zich niet aan de afspraak houden. Ook al moet je naar de andere kant van Nederland.

3. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat moet ik dan doen, daar gaan herrie schoppen, want hij zal hoogst waarschijnlijk mijn ps2 niet gelijk overhandigen.
    toch erg bedankt voor je reactie

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    voor iets als een ps2 zou ik GRAAG naar de andere kant van NL rijden, is zoiets niet strafbaar?

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heel vervelend voor je dat het niet zo gegaan is als gewenst. Hij reageerd niet meer op e-mail en pm neem ik aan?
    Misschien dat je een brief naar hem kan sturen (of zn familie, bevoorbeeld door te adresseren als aan: fam. achternaam), zodat eventueel andere mensen thuis de brief kunnen openen en hem er op aanspreken (kleine kans, maar het is proberen waard).
    Verder staat xbw buiten mislukte threads die op eigen risico zijn en ben ik bang dat we weinig voor je kunnen betekenen.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  6. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    okey, dat ga ik proberen,
    hartstikke bedankt _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

7. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft ie Eblijsie al eerder iets geprobeerd, dus ik zou misschien wel even bij hem langsgaan, of in ieder geval zijn telefoonnnummer opzoeken, misschien een keer na 11en bellen, en dan hopen dat je zn ouders aan de lijn krijgt:D Suc6 :{

*Edit: Deze gozer had volgens mij ook problemen met Eblijsie, misschien moet je hem eens Pmen.

Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Misschien een rare vraag, maar wat voor smoesjes verzint ie?

Zoals x-daan-x al aangaf, het telefoonnummer is geheim.

9. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

:{ Overheengelezen

10. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoeft niet gelijk herrie te gaan schoppen, maar wel verhaal halen en je ps2 of die gameboy. Daar heb je immers recht op. Als je het niet krijgt, dan kun je flink stennis maken.

11. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    eerst heeft hij gezegt dat hij het opgestuurd had,
    3 dagen later zei hij dat hij het retour had gekregen naar zijn vader terwijl hij het pakketje via zn ma had verstuurd zei hij eerst.
    en toen lagen zn spullen opeens op ameland want daar was hij op vakantie geweest.
    toen had hij het weer opgestuurd maar ik hoor nou al erg lang niks meer van hem.
    en het had allang aangekomen moeten zijn want mijn ps2 was ook de volgende dag op zijn deurmat. |:-

12. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jah bedankt votec, ik zou hem eens pmen

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij heb ik een jkeer een deal met hem gehad, ging wel goed.. maarja zoals al eerder gezegt. zegt zoiets niks.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies, ik ook al, geloof ik.

x-daan-x, zie PM.

15. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan best wat meer gegevens achterhalen (iig telefoonnumer)

neem dus even contact met me op via pm!

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, als hij aangeeft dat hij je ps2 heeft gekregen zou het gek zijn dat hij jouw belazerd. Ik denk dat hij anders wel had gezegt: ''hey. ik heb ook niks gehad''.

17. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een idee om dit soort zaken te voorkomen wel een black-list te doen (mensen die niet te vertrouwen zijn of waar geen goede zaken mee zijn gedaan) maar geen vertrouwenslijst. Ik weet niet of hier eerder een topic over is gemaakt, ik weet wel dat toendertijd (V2) de vertrouwenslijst is afgeschaft. Volgens mij was de reden toen omdat deze ook niet meer klopte of toch niet bleek te werken?

Ik ben geen vaste bezoeker op het xbw forum en ben dus ook niet echt bekend met de nicknames van veel X-bazar traders. Berichten zoals "Volgens mij waren er toen ook problemen met hem?" zouden dus gewoon voorkomen kunnen worden door een black-list. Maargoed, ook de afschaffing van de black-list zou wel zijn redenen gehad hebben...

@x-daan-x: Zoals al eerder gezegd werd; ik zou ook proberen contact op te nemen met zijn ouders (als hij 18+ is zal het denk ik niet veel uitmaken..) maar niet geschoten is altijd mis ;).

Excuses voor de off-topic reactie :)

18. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    het is idd heel kut voor je, ik weet nu dus ook da ik (mssn ook anderen als ze dit lezen) geen deals met hem gaan doen, igg het is idd het proberen waard om die brief ees te schrijven, als dat niet lukt, hoe erg het dan is moet je volgens mij tog langsgaan, je hebt tenslotte een deal met hem gesloten waar jij je netjes aan hebt gehouden.
    succes en ik hoop dat het goed komt :)

19. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Indd als niks meer werkt, gewoon met jouw ouders ff langs gaan... Desnoods ruk je je ps2 mee naar buiten...en als ie ouders heeft dan komt het vast wel goed... Maar wie ruilt er nou een PS2 voor een GBA SP?? :p Maar ja dat boeit nu ff niet...

Suc6 in iedergeval!

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah de volgende keer als je zulke 'grote en waardevolle' hardware gaat ruilen/verkopen stel ik voor om langs te gaan/de persoon langs te laten komen, dat gaat tenminste niet mis... Ik zou idd proberen op te bellen of brief te versturen en hopen dat je de ouders ermee op de hoogte brengt. Ik wens je verder nog veel succes en zal int vervolg wel 3 keer nadenken alvorens te ruilen met eblijsje!

met vriendelijke groeten van
    Imre Deneer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina