omdat ik toch in amerika was en de spellen komen daar ram eerder uit krijg morgen mortal kombat en heb serious sam al. House of the dead 3 kan ik ook bestellen maar heb geen lightgun (is ook duurder om zon ding te verzenden maar misschien doe ik het) Thats why
Wil je nou alsjeblieft nog es testen of thps2x op je pal box werkt? PLEASE Oh ja xeen heeft pal en ntsc (hij 0wnt )
Dat heb ik toen gedaan en hij deed het niet, ik had het ook nog gepost... Helemaal speciaal voor jou opgestaan enzo.
je kan hem bestellen via www.lik-sang.com maar is op dit moment tijdelijk niet leverbaar. Daar kan je kiezen tussen de ntsc xbox, jap xbox en special edition.
Ik geloof je wel.. Maar ik bedoel...ik heb deze thread gemaakt omdat ik een ntsc xbox wil...dus ik bedoelde...lul niet steeds met ik ook blabla maar zeg eens waar je het hebt besteld enzo
Nedgame.nl, maar was de laatste, spotgoedkoop ook, 250€. Toen wastie hier 300€ nog. En games bij dvdboxoffice.com. Bla bla bla enzo.
Hey Kseen ik ben bij nedgame.nl en ze hebben nog wel een tweede hands usa xbox...185 euro.. wat denk jij? nemen of eh?
Hoi ik weet al genoeg dit kan gesloten worden... PS:Kun je met een NTSC Box in Nederland op live spelen?
Neej, niet met Ned. xboxlive iig. Missch. met een starterskit uit Am. maar ik ben niet de man met verstand daarvan. 185€? Kopen die handel, volgens mij krijg je daar ook een jaar garantie op, zou ik nog even navragen alleen.