Ik ben heel benieuwd naar de mening van Prisoner of War EIGENAARS over het spel. Hoe is ie? Ziet ie er uit? Speelt ie? enz. Ik kan namelijk nergens reviews (previews zat) vinden.
ik vind hem geweldig. Ben volgens mij het verst van iedereen die het hier heeft. ik kan het je zeker aanraden als je van sluipen enz. houdt, je moet ook een beetje kunnen nadenken . enne naja graphs zijn ok hoor!
je kan echt alles doen wat je wilt, je kan overal naar toe enzo maar je moet wel oppassen dat je dan niet doodgeschoten word, hij is wel erg moeilijk lijkt mij, ik ben nog niet zo super ver want ik heb ook nog maar een klein uurtje gespeelt
hee die TumTumTum . Ik heb een vraagje voor je. ik hoop dat je me een beetje op weg kan helpen. Ik zit vast in stalag luft. ]:- Ik moet die band met muziek in de administration building brengen, maar ik wordt een beetje maf van die mof in dat gebouw..heb je nog tips voor me..En om het niet voor de rest te verpesten. zou je het mij kunnen mailen. patsem@yeayea.com alvast bedankt.
Lord o/t Box - TumTumTum - andere eigenaars: kunnen jullie wat meer details geven? Waar ligt de nadruk op in het spel? Komen er ook vuurgevechten in voor (voor zover jullie gespeeld hebben dan), of is het echt puur de overmacht aan bewakers ontwijken? Hoe zit het met het realisme/de A.I. van de omgeving?
Ik heb hem vandaag terug gebracht, wat een klote spel zeg. SLECHTE graphics, en dan bedoel ik PS2 niveau, volgens mij hebben ze gewoon de PS2 versie plus emulator op die dvd gepropt. Het spel zelf, persoonlijk vind ik het behoorlijk irritant, je mag niks behalve een beetje rondsneaken en dan moet je nog iedere keer wachten tot het een bepaald moment op de dag is ook. Verder werkt de save klote, kost je iedere keer dagen. Het dialoog is echt superamerikaans, als een soldaat zich echt zo had gedragen in een duits kamp was ie alang afgeschoten. Anyways... niet mijn soort spel, en de graphics hielpen ook al niet. Zou hem niet kopen tenzij je echt heel erg van spelletjes houdt waar je steeds de door jouw gewenste tekst kiest uit drie beschikbare regeltjes. BTW Het spel ondersteund wel breedbeeld en dd5.1, das wel weer netjes.
vuurgevechten heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt, behalve dan dat als je betrapt wordt op een 'illegale' zone dat er op je geschoten wordt als je niet blijft staan als ze dat roepen. de A.I. is erg goed, als ze iets zien dan inspecteren ze het eerst en als ze dan iets zien dat er niet hoort te zijn slaan ze alarm, ze halen er meestal meerdere mensen bij. het is ook niet zo dat ze alleen naar de plek gaan waar ze iets zagen, maar meestal dat hele terrein, de zone, gaan uitkammen. het is ook niet zo dat je kan vluchten een huisje in ofzo. ze volgen je totdat ze je hebben neergeschoten, je bent aangehouden of als je ze op een hele slimme manier hebt afkunnen schudden. het slimste meestal om weg te komen is toch zo snel mogelijk naar het terrein gaan waar je hoort te zijn, zoals de eetzaal of de oefening plaats ofzo. en daar dan schuil te houden tot dat ze weer verder zijn gaan zoeken zodat het net lijkt of er niets aan de handis.
Nadruk: rondkruipen zonder te lang gezien te worden en praten met anderen. Vuurgevechten: Ander spel, dit gaat duidelijk ergens anders over. Je kan de guards niet eens een mep verkopen. Overmacht aan bewakers ontwijken: valt mee hoor, ze mogen je best even zien als je maar snel genoeg wegduikt, dan vergeten ze even later weer dat ze je gezien hebben en je kan rustig overal de tijd nemen als je het een beetje goed speelt, dus echte spanning viel mij een beetje tegen. Realisme: vergeet het maar, dit is ver-amerikaaniseerd en overal zijn aangepaste regels voor. De routes van bewakers zijn zonder verrassingen en makkelijk te doorzien, ze reageren behoorlijk traag (ik heb ERG vaak 'I must be going mad' gehoord). Omgeving: weinig interactie, tenminste ik had meer verwacht, je kan niet eens op een stoeltje gaan zitten voor je eten. deuren e.d. werken wel, en hekjes en muurtjes klimmen lukt ook, maar verwacht niet objecten te verplaatsen om bijvoorbeeld jezelf uit het zicht van anderen te plaatsen of om bijvoorbeeld een deur te blokkeren. Kijk, als je al bij een beetje stealth gaming gelukkig ben, dan is dit wel leuk, maar het blijft vrij simpel en het beetje realisme dat ze hadden kunnen gebruiken is voor een groot deel 'getweaked' ten koste van gameplay. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het maar een uurtje of 5 heb gespeeld, dus het kan zijn dat er meer aan te komen zat, maar ik had niet echt gevoel dat dit het geval was.
en in welk level ben je nu.... ok de 1ste 2 levels zijn niet egt te lastig maar als je in castlke colditz bent gekomen wil ik wel is weten hoe je dat aan het doen bent.,.... daar lopen de guards niet meer de helke tijd de zelfde route. sochtends staan ze naast je barrack tijdens morning excercise lopen ze (wel een vaste route) langs je barrack maar dan tijdens je vrije tijd in de middag zit ie weer ineens naast ze bureau, en kom je der al voorbj zit er ineens een guard rustig op een stoel je op te w8en... ik d8 echt k wordt gek want daar kom ik gewoon niet langs, moet het eve vaker proberen.... ]:- wat ik wel handig vind zijn de escape commitee's als je er egt niet uit kunt komen helpen zij met hints , maar wel voor currency, dus moet je dat eerst zien te vinden. dit is meestal niet zo'n al te groot probleem. ligt zowiezo in de keuken meer dan genoeg en dan ook vaak nog op een of ander terrein erg veel
Mij schoten ze altijd alsnog neer al was ik alang in het gebied waar ik wel mocht zijn. Dat vondt ik juist bijzonder stom, want dan kwam ik heel intelligent onder iets vandaan, zag niemand dat ik dit deed, maar zodra ze me zagen alsnog... gepakt. Kon ik me behoorlijk aan irriteren eigenlijk. Maar ik ben dan ook niet het type voor dit soort spel ben ik achter gekomen.
duh... ik bedoel met een duidelijk doel, en dat kon gelukkig vaak ook op willekeurige tijden, maar als ik moet wachten om verder te kunnen met de storyline....
daarvoor heb je wat ik ook bijzonder handig vind het time skippen. druk je op start, en je bent op een legaal gebied, kiezen naar welk tijdstip je toe wilt. dus als je aan het ontbijten bent en je wilt s'avonds sneeken druk je gewoonop start-timeskip-evening rollcall (is check up of iedereen der is) en ik weet niet hoe het kan dat je bent gepakt toen je op legaal gebied bent, tenzij de guards op dat terrein zagen dat je eve over het hek heen ging of over de muur. dat mag natuurlijk niet ]:-
de graphics vind ik best goed, op xengamers verglijken ze het met Shenmue, maar ik denk dat dat teveel van het goede is Edit: je moet onder je barrack kruipen of jezelf verstoppen in bosjes, dan vinden ze je niet
Het idee van het spel lijkt me wel lachuh, maar moet ik me er een beetje zoiets bij voorstellen als "Commandos in 3D" ofzo? Commandos vond ik echt een geweldig spel, dus misschien dat dit ook wel iets voor mij is
nee TumTumTum. ik heb het nog niet geprobeerd. Ik heb wel al een idee hoe het moet, maar ga het zo ff proberen. Ik vind het wel een heftig spel. Je moet er inderdaad wel van houden. Het geeft mij hetzelfde gevoel als wat ik kreeg bij Metal Gear Solid. (maar dan zonder schieten). latersssss