Voor mensen met Gotham Racing (part 2)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Viperama, 16 jul 2002.

1. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem dat PGR bij bepaalde races blijft hangen tijdens het "loading" scherm. Opnieuw opstarten is de enige mogelijkheid; Helaas kan ik nu geen carriere maken omdat ik dus bepaalde medailles niet kan halen.
    Hebben meer mensen last van dit probleem, en zou dit aan mijn Xbox kunnen liggen of aan de cd ? (aan de cd zelf is niks te zien).

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je hebt een corrupt save file.

heb je je xbox misschien uitgezet onder het saven of het muziek naar de hd zetten. of beter gezecht, je hebt je xbox uitgezet terwijl je hd bezig was.

enige oplossing is het opnieuw starten van de game van begin af aan

3. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden:
    brek nie zo met je xbox!!

4. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ga het proberen !!!

5. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ook met een nieuwe naam blijft 'ie op dezelfde plaats vastlopen..........sucks !!=(

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    DVDtje omruilen en als het probleem zich voor blijft doen je Xbox :mad:

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    yup , ik had zeg maar eerst een CORRUPTED HALO .. level 5 wilde hij steeds niet laden , Dirty disc shit .. nieuwe game gehaald (omgeruild natuurlijk) en nu heb ik een goede HALO Dvd. :eek:

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies dit, ook met PGR, ik had det de Camaro ge-unlocked. Crasht ie tijdens het saven.(had dus niks te maken met uitzetten). Hierna liep ie iedere keer als ik met die Camaro wou rijden vast. Ik heb m'n save-file gewist en toen liep ie niet meer vast. Maar dit lag denk ik aan m'n XBox. IK zou zeggen, probeer het schijfje op een andere XBox. Doet ie het dan ook, dan is het het schijfje. Doet ie het perfect, dan is het je console...

Deel Deze Pagina