Ik heb in m'n rewardpack project gotham racing gekregen. Maar nu na een maand doet de 2e controller het niet goed meer. Dat is de controller die bij mn xbox zat... Vaak als ik stil sta met m'n wagen dan gaat hij alleen maar spinnen en in z'n reverse. Pas als ik eff m'n gas loslaat dan doet hij het meestal weer! Zwaar iri!!! Hebben nog meer mensen dit of moet ik gewoon me controller omruilen...
Ik zou microsoft bellen en zeggen dat je rewardpack controller het niet doet en dat je een nieuwe wilt.
ik ga gewoon maar terug naar dixons waar ik m vandaan heb gehaald, die ruilen m wel om... deden ze ook met mn 1e xbox
Je bent niet de ennige met dit probleem Ik heb precies t. ik heb mijn X en PGR sinds 26-04 En sinds een maandje ofzo begint PGR te fokken..T is net alsof de controler blijft hangen. Gek genoeg heb ik bij andere spellen hier geen last van. Verry Strange
geen iedie ik heb dat ook eens gehad hij bleef maar door trillen maar dat was wel bij een ander spel Killer The Human Kind
nop, nergens last van Maar ik zou het eerst bij de winkel waar je hem van daan hebt proberen en anders MS bellen.