GAMERS LAAT JE HOREN Ik heb een tijdje geleden een post geplaatst op dit forum met het verzoek om mijn enquête in te vullen. Helaas is het niet gelukt om door middel van die enquête de gewenste resultaten te behalen. Daarom vraag ik nog éénmaal aan jullie allemaal om de enquête die ik nu post in te vullen zodat jullie je kunnen laten horen. Het gaat om een enquête met maar 16 vragen dus daar zijn jullie zo doorheen. AUB helemaal invullen. LINK: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=17360&ln=ned DUS GAMERS LAAT JE HOREN Ontzettend bedankt. GAME ON!
Gedaan.. maar toch vind ik raar De vorige keer zei je dat er niet om je adres en zooi gevraagdt word? geen idee wat me postcode dan is maar maakt niet uit ik heb allemaal puntjes ingevuldt xD
zo k heb t ook gedaan.. alleen vraag 6 is n beetje vaag maarjah .. veel succes ermee,dat laatste is idd vaag met adres enz maarh k heb daar ook maarh wat ingevuld
ook gedaan, vind in-game reclame wel goed bij echte sportspellen en alle ander spellen kunnen ook wel als het genoeg geintegreerd word in het spel en hopelijk gaat hierdoor de prijs van spellen naar beneden want ik hoop neit dat in-game reclame dan alleen gunstiger word voor de producer (meer winst...)
Nog een klein verzoek Beste gamers, Bedankt voor jullie reponse. Helaas heb ik nog niet genoeg ingevulde enquetes voor representatief resultaat. Wil iedereen die deze enquete nog heeft ingevuld het alsnog doen zodat ik eind deze week met een gerust hart op vakantie kan :b: Alvast bedankt, GAME ON