ja je leest het goed! ik heb gister een e-mail gestuurd naar XBOX CUSTOMER CARE en ze zeiden als je kabel geen upload van 256kbs had dat het feest dan niet door ging. ik heb geen 256 upload! hier is het orginele bericht -------------------------------------- The only thing you will need to connect the console for online gaming is a broadband connection (256 kbs upload and download), please contact you local phone company for more information about broadband. Regards, Xbox Customer Care Team
word niet echt e-mail adres gegeven.. het is xbox customer care je kan beter naar www.xbox.com/nl gaan en dan support aan klikken en dan links in beeld zoeken naar het e-mail adres... ......
had gister mijn e-mail gestuurd! morgen zondag dus ik denk maandag? oja heb je het in het engels gedaan anders kunnen ze het niet lezen!! maar dat is toch achterlijk dan zou 75% van nederland niet van XBOX LIve kunnen genieten!!!!
idd, en je moet mailen naar een adres, en dat gaat niet via een form(ulier) Nouja, ik heb het adres, en ikw acht op antwoord van die MS knakker, lijkt me nml hoogstonwaarschijnlijk dat je 256kb/s nodig hebt voor xbox live
Het lijkt me dat dit gewoon niet waar is. Ik bedoel : Unreal gfebruikt op de PC ook niet dat soort snelheiden. Ik denk dat dit alleen maar duid op totale non-voorlichting van de costumer care service
zoals ik al tegen hayate2002 had gezegd dat dit een fout van hun kon zijn. ze zouden de upload + download is 256 kbs en dan komen heel veel mensen er wel. dus loop nou niet teveel onzin te verspreiden.......... we zullen zien in het volgenden mailtje ps ze hadden toch ook tegen jouw gezegd dat je broadband moest hebben nou dsl en kabel is broadband en dat zou goed moeten zijn.
ik wil nu geen verwarring schoppen ik heb deze E-mail gehad.en laat hem nu aan jullie zien........... ik heb ook meteen een E-mail terug gestuurd,en wacht nu op andwoord.....
Ik had al veel eerder een mailtje gestuurd en bij mij stuurden ze dat je ELKE breedband connectie kan gebruiken. Breedband is dus 128kb up- en downstream.