Voor welke console het beste?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dukey, 16 mrt 2005.

1. Dukey

Dukey Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een PC, Xbox en een Gamecube en vroeg ik me af welke versie ik moet hebben.
    Ik speel niet echt online en ik heb niet de allernieuwste videokaart. De Xbox versie lijkt me het meest voor de hand liggen maar zijn er nog dingen die mij anders kan doen denken?

P.S. Ik ben een MEGA grote Beyond Good & Evil fan dus vroeg ik me af of er nog nieuws was van het vervolg? Of zien we dat pas op de E3?
    Sorry dat ik het hier vraag maar ik moet het weten!

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou voor de Xbox versie gaan in dat geval. Dan kan je gewoon chill op de bank splitscreen spelen als je dat zou willen en de xbox graphics zijn vast het beste aangezien je zegt dat je niet een goede videokaart hebt. Splinter Cell speeld ook een stuk beter met een controller vind ik.

3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is "niet de allernieuwste videokaart"?

4. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik inderdaad voor de Xbox versie gaan.
    Dan weet je zeker dat de game soepel speelt.

Je hebt geen "nasa" pc nodig voor SCCT, minimale systeemeis qua graphicspower is een 64mb videokaart die Dx9 comp[atibel is, ATI 8500 en hoger en GeForce4 en hoger (geen mx variant).

5. gladiatorxxx

gladiatorxxx Microsoft Rules!!

Leuk Bevonden:
    0
    WHUAHAHA !!
    NASA computer !! dat is een goeie !!
    maar ik zou ook Xbox versie kiesen !!
    why ??
    1ste ik ben xbox fans dus ..
    2de speel lekkerde!!
    3de kan je lekker xbconnect of Xlink of Xbox live !

als ik goeie pc heb dan kies ik ook xbox en koop ik ook PC versie !

6. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf hier een redelijke NASA pc staan, en Chaos Theory ziet er wel echt heel erg ongelooflijk mooi uit.. shader models 3.0 en nog veel meer spannende hardware features. Ben echt onder de indruk van de technische specs van SCCT. Maa Xbox speelt nou gewoon lekkerder, en heb al mijn splinter cell games gespeeld op Xbox en zal ik ook blijven doen!

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    voor de Xbox. je hebt beter beeld als e Cube (PC nog beter) maar je kan lekker onderuit gezakt op de bank gaan spelen met een controller in je hand

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik had in een in andere thread gelezen dat de ps2 weer andere moves en features heeft dan de xbox versie... zoals water dat mooi mee beweegd als Sam er door heen loopt... maar aangezien ik geen ps2 heb en de andere twee delen al voor de xbox heb.. is voor mij de keus snel gemaakt.:D

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lol is dat minimale systeemeisen?
    haha de demo werkt bij mijn Gforce 3 ook :cool: :cool: :cool:
    Hoewel zwaar lage FPS, hij doet het wel ;)

en als ik mijn heatvision (predator view zoals ik het noem) aanzet dan heb ik zwaar relaxte FPS :p
    terwijl ik dat bij nightvision juist niet heb, dan lagt het als de tering :D

als ik Chaos Theory haal (kan wel ff duren) dan haal ik hem voor Xbox, speelt gewoon het relaxte en je hebt altijd een relaxte FPS

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jij zou alleen maar voor de PS2 versie gaan omdat het water mooi meebeweegd? Verder is de PS2 versie vet lelijk (mening), moet je dit zien:

Let op: PS2 screenshots!
    Let op: PS2 screenshots!

Het enige voordeel is die ene move, nou om daar nou voor over te stappen :) Helemaal als je live hebt, dan kan je tenminste lekker co-op en VS tegen elkaar doen.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    damn, geen wonder dat ze die neiuwe move krijgen :D
    t ziet er niet uit :p

12. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik niet.......

ik schrijf toch dat ik de andere 2 delen al voor de XBOX heb.......... _0/

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    geen ruzie maken hoor ,anders ga je maar weer voor de kerstman werken :+

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt van, ik heb geen PS2 dus de keus is snel gemaakt. Dat komt over alsof je de PS2 versie zou kopen als je een PS2 had. _0/

15. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    als jij het zo wil zien dan heb je mijn zegen.. :confused:

deze thread heeft al een antwoord gekregen....
    volgens Michiel@ubi is de xbox de beste (als je geen krachtige pc thuis hebt)

:+

16. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Als je PC het niet aan kan, zou ik voor Xbox gaan. Beste GFX, online mogelijkheden enz. De andere consoles vallen daarmee in het niet.
    Is in 2 dagen oude threads posten ook necromancing?

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS2 versie nog nooit gespeeld van PT. Maar ik zag toch een duidelijk verschil tussen de PC en de xbox versie. PC versie zag er een MINDER minder. En die screens zien er ook niet uit een pagina terug. Vooral die eerste.

18. scworld

scworld Splinter Cell World

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Die screens zijn van PS2. Niet van PC.
    PC ziet er over het algemeen ietsie beter uit dan Xbox (door SM3.0 en wat truukjes).

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn inderdaad geen PC screens maar ik zeg alleen dat het op de PC niet zo mooi is. Net als op de PS2. Dan lijkt me de gamecube al helemaal een ramp. Lijkt me.

20. Michiel@ubi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zeggen dat de PC versie er mooier uit ziet dan de Xbox versie als je gebruikt maakt van de shader models 3.0.
    De Xbox versie is echt al heel mooi, er zijn maar weinig games die er zo mooi uit zien op de Xbox.
    De PC heeft als voordeel dat je tot een resolutie kan van 1600x1200 (tenminste, dat is de max res van mijn monitor, waarschijnlijk gaat ie nog wel verder) en dat je nog wat extra features kan aanzetten wat de game echt mooi maakt. FSAA 4x, AF 16x.

Het verschil is wel dat je een "nasa" PC moet hebben met zeker een hele dikke videokaart (geforce 6x00) om dit alles weer te geven.

Deel Deze Pagina