Onlangs zat er een Microsoft DVD bij de PU met vette films en previews van een bende games (DOAX in DVD kwaliteit en zo). Ook staan er een aantal muziekvideos op en natuurlijk uitgebreide reclame over de XBox. Voor wie de PU gemist heeft. Hij is online te krijgen bij http://www.playmore.com/uk/timetounderstand/
Rustig mafkees... tuurlijk heb ik die threadnaam gelezen :r En dan mag ik toch wel zeggen dat ik hem al bij de PU gezien heb? Sjeeezzzz :r
Wanneer was die PU (ik veronderstel "Power Unlimited") ? Indien deze maand... ga ik wel nog eens kijken bij men lokale krantenboer hoor Greets
je kan de pu ook nog na bestellen alsje hem opschijfie wil hebben en er liggen inder daat heel lang games magezis bij verkoopt stand zo ligt num 1 xbm nog steeds in de winkel vertegen woordigt me 4 stuks
Ik heb toch echt een bril nodig want voor mij is dit onleesbaar... Euh... Naabstelle van PU op schijffie gaat ut heelmaal nietoof er. Gaat vollegens mijnes over een DVDke met iksieboksie filmpjes en geemprievjoes. Znappie ut? Dat ken me nie ook wat dan over, he?