Dames, heren en ander gespuis! Xbox Magazine is voor haar Xbox Live rubriek op zoek naar fanatieke clanleden die het niet erg vinden om in het blad te komen met interview en foto. Dus: ben je de meest geskillde persoon uit een clan? Vreest de hele Live gemeenschap voor je? Ben je clanleader? Of zit je gewoon in een clan? Laat het hieronder weten, met de naam en spel van de clan. Een clan die meerdere spellen speelt mag natuurlijk ook, zet in zo'n geval gewoon alle gespeelde spellen neer. We pikken er willekeurig een paar uit, wie weet komt jouw/ jullie clan wel in Xbox Magazine. Alvast bedankt! Ciao!! Bart Breij PS. Geselecteerde clans krijgen per personal messenger of email te weten dat ze zijn euh... geselecteerd ;-)
Moth Dragoons, mechassault 2 een van de grootste en bekendste clans in dit spel. het is wel een internationale clan en ik ben alleen een lid, geen oprichter. k hoop dat dit geen probleem is voor info check http://clanmoth.tripod.com
XClan Beware, Xbox Clan, Speelt Halo 2, Unreal Championship 2, MechAssualt 2, Splinter Cell 3, en de meeste multiplayer games die nog moeten komen. We Hebbe nu ongeveer 12 members en we groeien nog steeds. Voor meer info check www.xclan-beware.nl
Team Illzuion speelt: Splintercell Chaos Theory, Halo 2, Unreal Championship 2 ( en nog Unreal Tournament 2004 op de pc) Ik ben zelf co-leader van de clan zie ook www.teamilz.tk
clan name: DoomdayWarriors Games die gespeeld worden: Halo 2 zelf ben ik geen overlord, maar dat maakt (hoop ik) niet uit
Top! Meer reacties zijn altijd welkom! Binnenkort neem ik contact op met in ieder geval één van jullie! Ciao!! Bart