Voor Xbox Magazine: wat vind jij van Live Arcade?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SlyRacoon, 22 okt 2004.

1. SlyRacoon

SlyRacoon All gamer, no flamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal!

Voor de Xbox Live nieuwspagina van Xbox Magazine zoek ik een aantal personen die hun gal willen spuien over Xbox Live Arcade. Ik moet nog even kijken of daarbij een fotootje van je gewenst is.

Het nieuws: Xbox Live Arcade spellen gaan tussen de tien en twintig dollar per spelletje kosten!

Had je interesse maar is die nu weggevallen? Of ben je gigantisch benieuwd? Wat denk je van Xbox Live Arcade? Doe hier je mededelingen en wie weet kom je (al dan niet met fotootje) in je favo magazine ;)

Groet,

Bart

Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk, voor dos spelletjes van 1 euro die worden omgezet naar de xbox 20 dollar vragen :mad:. ik wist dat microsoft gierig was, maar zo gierig :p

kijk, als ze nou een paar verzamel discs maken met 10 spelletjes per DVD, dan gaat t nog wel, maar per spelletje is gewoon belachelijk

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik weet nog niet of ik heel erg negatief ben over Xbox Live Arcade ... ik ga pas mijn gal spuien als ik hem hier thuis heb liggen en ik zie wat ik kan downloaden ... waarom nu al iets aan de kant zetten .

Ik denk dat Xbox Live Arcade straks erg populair gaat worden ;)

dus als je een optimist nodig hebt :D

4. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze een hele verzameling van die "goeie oude tijd" spellen op 1 disc zouden uitbrengen. Dan zou ik dat voor een leuke budgetprijs ( lees 30,- ) wel gekocht hebben. Het leek me wel leuk, juist vanwege de Live-moglijkheden. Dat ze het in hun hoofd halen om 20,- per (dos)spelletje te vragen vind ik idioot. Het zal de verkopen van de Xbox Live arcade "reeks" waarschijnlijk geen goed doen. Ik vraag me ook af wat de reden ervan is. Misschien iets met licenties ( kan me haast niet voorstellen ) ?

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Als de games me aanspreken wil ik er wel over nadenken, maar dan moeten het dus wel leuke games zijn. Anders mogen ze het wel achterwege laten!

6. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Sommige spellen zijn aangepast voor online multiplayer dan kan het misschien de 10/20 euro waard zijn. Maar retro spellen van 15 jaar geleden voor 10/20 euro nee daar doe ik niet aan mee..

7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Belachelijk, Microsoft krijgt toch al het geld voor mensen die Live betalen? Nou dan, dit is echt belachelijk!

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    veel te duur, je gaat toch geen 10 - 20 euro betalen voor een spelletje wat je gratis op internet kan doen...

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik ga geen 20 euro betalen voor spelletjes die ik met dos 3.0 kan spelen!

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je uberhaupt zo'n spelletje spelen?

11. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel heel leuk zal worden. Denk ook dat dit een hel mooie mannier is om demo´s van bepaalde games bij de spelers aan te bieden. Denk hier dan gelijk aan de Unreal championship 2 demo die in januari via xbox live word aan geboden voor abonnees. En af en toe een leuk spelletje schaak of een lekker spelletje bejeweld supper toch.

Het is niet zo dat je 5 of 10€ betaald voor 1 game maar je koopt een pakket. Van spelletjes. Dus meerdere games voor die prijs. Ik vind het zo gek nog niet. Op internet kom je toch zat van deze games tegen waar je ook alleen de demo maar van kan spelen. Ik vind het leuk en zal het ook zeker aanschaffen. Vind het alleen jammer dat je een disk moet kopen om het op je xbox te kunnen zetten. Zouden ze gewoon bij iedere live gebruiker op de xbox moeten uploaden. Via je acount instelling kun je toch op geven of je wel of geen premieum content kan downloaden.

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  12. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd gedacht dat je ze gratis zou kunnen downloaden

13. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bejewelled kan je ook spelen met iemand via msn. Dus daar hoef je het niet voor te doen. Maarja zien is geloven.

14. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik wil niet op mijn pc spelen vind het juist zo fijn dat ik lekker in mijn lui stoel voor mij tv kan zitten en lekker een relex spelletje kan spelen. Het enige wat MS hier doet is het gamezone van ms beschikbaar maken op xbox live hopende dat al die gamers het nu ook op de xbox zullen gaan doen. Echt ik vind het wel slim van MS.

Je bent niks verplicht om het te doen. Wat ik erger vind is dat je wel extra moet gaan betalen voor xblive video chat. Dat gerucht vind ik erger als dat ik voor deze spelletjes moet betalen.

15. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    20 euro voor een spelletje dat er niet uitziet, waarbij je alleen multiplayer als toevoeging hebt. De meeste spellen kan je al spelen op de pc, en dat helemaal gratis. Ik zou het gek vinden als er mensen zijn die zo een spelletje kopen voor 20 euries. Maarja, als je het echt leuk vind...

16. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo leer lezen. Je betaald voor een bundel games niet voor 1 spel. En het gaat hier niet om 20€ maar tussen de 5 en 10 voor een bundel games dus niet 1 spel.

17. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dokken als je ze op de pc gratis ken spelen :D

18. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik een hekel heb om spelletje te spelen achter mijn pc. Wil lekker lui op de bank zitten veel prettiger.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

ehm nee. de prijs word inderdaad eerder 10-20 dan 5-10 (bron ING) ... maar goed het gaat wel om een bundel en ik ben het met je eens dat we moeten afwachten ... Dat de demo's straks zo gedstribueerd gaan worden kan kloppen en men heeft idd een demo beloofd van UC2 via Xbox Live ... dus we zullen zien ... Ik vraag me af waarom Xbox Magazine een negatief stukje willen plaatsen voor ze daadwerkelijk het gespeeld hebben :{

20. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan zijn die prijzen sinds kort aangepast want 5 tot 10€ waren eerst de prijzen waar ze het over hadden.

Deel Deze Pagina