Voordat je gaat bellen met Xbox Customer Care Team.....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xbox gamer, 28 mei 2002.

1. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Voor dat je gaat bellen met het Xbox Customer Care Team.
    moet je eerst je xbox laten Registreren op de xbox site
    Dit zegt de xbox site:
    (Wees zeker dat je Xbox console geregistreerd is voordat je contact opneemt met Customer Care.)
    Ik ga nou zeker bellen hoe het zit met mij reward pack want nou weet ik zeker dat ik in hun computer zit.

LINK:

http://www.xbox.com/nl/support.htm

Plus ze zeggen dit er ook nog bij: (Xbox Registration: Be sure to register your Xbox so our support team can easily help you with any questions you have.)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2002
  2. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Hum, dat was me nog niet eerder opgevallen. Zouden de mensen die dit al gedaan hadden sneller de Custom Reward Pack opgestuurd krijgen dan de mensen die dat niet gedaan hadden? Kan me voorstellen dat als ze daar bij Microsoft zelf de gegevens moeten intikken dat het allemaal wat langer gaat duren.. :confused:

3. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    nee krijgen niet eerder opgestuurd ik ben daar geregistreerd en heb nog steeds niet mijn reward pack en ik heb hem de 28 april verstuurt.

4. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Ik bedoel alleen dat je dan WEL in hun computer staat.

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vragen daar ook om je serienummer. Maar mijne past daar niet in. Heb ik nu de verkeerde opgestuurd? :confused: Mijne is 14 cijferig. Maar dit klopt volgensmij niet :mad:

6. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al lang geregistreerd en heb mijn reward pack ook nog niet ontvangen ! Het formulier heb ik op 30 April opgestuurd, en zelfs nog geen bevestiging via Email gekregen ... :mad:

Heb m'n Xbox op de lauchdatum gekocht + geregistreerd .

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan je ook telefonisch laten registreren, misschien is dat wel een voordeel geweest waarom ik hem zo snel binnen had, ik sta al 2 maanden geregistreerd omdat mijn box toen terug moest.

8. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je overal al voor registreren ik heb daar helemaal geen zin in.
    Als ik support wil moet mijn serienummer voldoende zijn. En ik zou het helemaal onzin vinden als je je niet registreerd dat het dan langer zou gaan duren.
    Ze rammen je bende er zelf wel in. Volgens mij is dit (reward pack) ook een hele slimme manier om erachter te komen waar de meeste xbox gebruikers geconcentreerd zitten (geografische ligging). En dus de mensen te registereren zonder dat ze daar zelf echt bij stil staan.

Deel Deze Pagina