Ik mag mij tot een van de gelukkigsten benoemen omdat ik alle drie de next-gen consoles bezit. Daarom hier de voor-en nadelen, Xbox: Voordelen: goede games, goede graphics, veel ondersteuning developers, goedkoop en in 2003 xbox live en Splinter Cell!!!! Nadelen: Hij is gewoon te goed !! Gc: Voordelen: goedkoop, goede graphics, mooi design en de spellen staan gereed voor urenlang speelplezier. Nadelen: Ontwikkelings tempo van games te laag. PS2: Voordelen: de meeste keuze uit spellen, GTA3, GTA VICE City. Nadelen: Wel de grootste keuze uit spellen maar wel veel slechte, graphics kunnen GC en Xbox niet bijbenen en spellen worden teveel en te lang uitgesteld. Wouter Xbox.
Mijn bezittingen. Xbox: 2 controllers Doa3 Halo PGR Munch Nba inside drive Amped Blinx Sega GT 2002 Unreal Championship En 5.1 set. Wouter Xbox
Heb ze alle drie, en elk heeft zo zijn voor en tegen, gebruik de 1 niet meer dan de ander, kijk Super Mario Sunshine, kun je op de Xbox en PS2 wel vergeten, GTA is exl. voor PS2 enz. Niet kinderachtig gaan liggen doen over Xbox rules of wat dan ook, gewoon genieten van de snoepjes die verdeeld over alle consoles uitkomen
-_-* uuh.. volgens mij is dit niet waar en ga je nog teveel uit van het n64 syndroom.. de meeste games van nintendo zelf hebben een ontwikkeltijd van een half jaar.. mario sunshine was bv maar een half jaar en zelda is ietsje langer in de maak.. der is voor de gc een speciale 3d engine ontwikkeld waarmee bv de spellen mario en zelda gemaakt zijn (ja, dat is dezelfde game-engine).. daarom gaat het ontwikkelen juist sneller..