ff vraagje, hebben ze hier op de site genoeg kitjes op voorraad. De Gameshop in Den Haag wist me te vertellen dat op 14 maart er maar weinig live pakketen te verkrijgen zijn. Ik moet zo'n setje in huis hebben de 14e anders word ik gek
xbw heeft sowieso 'recht' op veel pakketjes. Die staan gewoon voor ons klaar. Er zijn er nog een aantal over (30 hoorde ik geloof ik) dus bestellen is nog altijd mogelijk!
Wij verkopen niet meer pakketjes dan we op 13 maart kunnen leveren. Kortom, bestel je hier, ben je zeker van een pakketje op 13 maart.
Serieus? Maar als je met een overschrijvingskaart hebt betaald, hoelang duurt het dan ongeveer tot je het geld binnen hebt ?
Whehe you uber-r0x0r Jordokiller! of whatever Was cool, alleen ik moet nog ff oefenen Wacht maar op Moto GP! en Top Spin
ff vraagje over die levering. Stel hij wordt op 12 Maart geleverd (ben ik overdag op mn werk), word ie dan op 13 Maart weer aangeboden? Want ik MOET em dan hebben ik heb 1,5 week vrij vanaf 13 Maart.. kan niet wachten om MotoGP op Live te spelen!!
mjah snap ik. Maar er is 12 maart overdag niemand thuis. Dan word ie 13 maart per post opnieuw aan de deur gebracht?? of moet ik dan 2 dagen wachten tot ze hem weer aan komen bieden of weetikveel?