[VOORSTEL] Andere sites krijgen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Egamer, 18 okt 2004.

1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kunnen we wel meerdere sites maken, bijvoorbeeld: ps2world.nl en cubeworld.nl
    Zo kunnen we toch groter worden? en ook meer leden, heeft niemand ruzie meer wie de beste is in de Console War.
    Goed idee?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed idee, ik ga het gelijk even uitvoeren. Wanneeer wil je het af? Vanmiddag, uurtje of één?

:confused:

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Uhmm ik vind het niet eens echt een slecht plan is alleen ontzettend veel werk en onpraktisch. Dan zouden ze beter zoals ownage het het kunnen doen (www.ownage.nl) met nieuws over alle consoles.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik help je wel ff, dan is het rond 12 uur wel klaar denk ik. Doe jij cubeworld, doe ik ps2world.

5. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Lol.
    Ik bedoel, Xbox kwam er aan, www.xboxworld.nl werd geregistreerd en gebouwd.
    En er zijn toch ook 2 andere consoles? Nou dan, we kunnen dan ook ps2world en cubeworld bijv. krijgen.
    De Forum Admins doen dat niet, maar misschien vind Mirik, Mike of Jordi dat wel een goed idee.

;)

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Tjuus gek, dat is echt snel :9

Maar serieus, we kunnen ook een andere naam maken, het was alleen maar een idee, en niet een rolspel. :cool:

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit een site gemaakt door xbox fans...waarom zouden die dan een site maken over de andere consoles?? Denk dat het dan wel erg druk wordt :D En volgens mij kan je ook topics maken over andere consoles ;). Nieuws kan je ook elders vinden.

9. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Dan kunnen we een site maken voor PS2 Fans en Cube Fans. ;)

10. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die er al niet genoeg :D. Meld je daar dan aan ofzo :). Misschien moet je er zelf een beginnen of overleggen met de administrator / mods :D.

11. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan je beter zeggen dat Xboxworld ook niet mocht bestaan, er zijn toch andere Xbox Fan sites.

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de oprichter(s) dat zelf mochten bepalen?? Maja zinloze discussie...

13. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. :)
    Dit is eigenlijk een vraag aan Mirik, Mike of Jordi, dus alleen maar afwachten. :)

14. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is dat toch met dat "we"? :)
    Heb jij ook meegeholpen dan aan xbw?

15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk jij ff op www.cubezone.nl!! Je maakt niet zo snel een site die al veel beter is dan cubezone.nl voor de cube hoor maar ja!!

16. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk niet, maar met "we" bedoel ik dat we tips kunnen geven hoe ze de site beter maken.

17. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Zet op Xboxworld.nl dan gewoon links naar cubeworld.nl en ps2world.nl dat is toch veel makelijker *) :confused:

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We kunnen ook Xboxuniverse maken, dat is nóg groter dan world! Kijk, in 2 seconde nadat ik het idee had is de pagina al online! Al onze dromen worden werkelijkheid!

19. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    XBW is temninste up-to-date met het news.
    En Wouter, kun je een keer een serieuze reactie plaatsen? :confused:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De serieuse reactie moet zijn:

Een goede site bouwen kost geld en tijd. Tevens moet er animo zijn. De meeste crewmembers van sites als xboxworld ... zijn Fanboys pur sang ... ze willen alles weten over 1 product en daar zijn ze goed in ... Als je nog een site wilt opzetten heb je meer mensen nodig en moet je meer organiseren.

Kortom meer sites kan, maar kost veel tijd en dat kan te kosten gaan aan het produkt

Deel Deze Pagina