vorige username

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 15 aug 2008.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vraag me af waarom eigenlijk bij iedereen 'vorige username' staat, net als bij mij danemans24, behalve bij mods. Daar kwam ik achter doordat ik bij een thread eronder zag staan Klein lief roze schaapje, maar toen ik het aanklikte was het goiz. En net als net door Kameo, maar toen was het door Alonso.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Naar verloop van tijd worden die Oude Usernames verwijderd. Er zijn zover ik weet ook gewone members waarbij het weggehaald is.
    Klein Lief Roze Schaapje was overigens een grap. Goiz heette altijd Goiz, dus die heeft geen vorige username.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em nog steeds:mad:

:+

4. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik maar een vorige username, ik wil hem wijzigen :+

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kameo is toch niet zo lang geleden geweizigd? en "Klein lief roze schaapje" was een 1 april grap.. maar zijn threads staan er nog wel... een grapje dus ... ik dacht dat dat na 2 user rondes gebeurde (1 jaar) of is dat aangepast?

zie deze thread (toen was het een foutje ..ehm vergeten)

oudere user names .. staan er nog steeds ??? Meten met 2 maten??

Misschien is het handig om daar duidelijkheid over te geven . naar 1-2 user rondes .. gaat het weg :)

Vreemd dat kameo's naam weer is weggehaald? of is er sinds april een naamswijzigings ronde geweest?

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Na één kwartaal ronde kan je vragen om je oude username weg te laten halen :).

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar maanden geleden was er een ronde toen heb ik die van mij ook veranderd en toen werd die van Kameo ook veranderd.

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sommige mods hebben nog nooit hun gebruikersnaam laten veranderen, en andere mods en members hebben inmiddels al gebruik gemaakt van de regel die we vorig jaar maart hebben ingevoerd:

Kameo heeft in april 2008 zijn gebruikersnaam laten veranderen. Vorig jaar maart hebben we bovenstaande regel ingevoerd, waardoor een ieder na een naamwijziging minimaal één kwartaal zijn oude username in zijn profiel heeft staan. Daar is sinds vorig jaar niets meer aan aangepast.

:):

Mensen die één kwartaal na hun naamwijziging van die oude gebruikersnaam af willen kunnen dat via een pm vragen. Wij gaan dus niet op eigen initiatief alle oude gebruikersnamen weghalen.

We zullen bij de volgende ronde verwijzen naar de mogelijkheid om oude gebruikersnamen te laten verwijderen.

Nee, maar er is sinds april wel één kwartaal verstreken.

Om onduidelijkheid te voorkomen hadden wij bij de voorgaande naamwijzigingsronden even die regel moeten vermelden. Hij staat wel tussen de aankondigingen, maar het is inderdaad makkelijker om hem in de naamwijzigingsronde thread op te nemen. Maar, is de manier waarop je dit onder onze aandacht wil brengen echt nodig? Insinuaties van 'machtsmisbruik', voortrekkerij en vriendjespolitiek... Te snel gepost zonder e.e.a. even na te lezen en/of op te zoeken? Deze regel is ingevoerd toen jij nog als mod actief was, en is vooraf besproken in het crew forum. Nu kan ik me heel goed voorstellen dat zulke dingen je niet allemaal bijblijven hoor, maar neem dan voordat je zo'n bericht plaatst voorzien van dergelijke insinuaties even de moeite om e.e.a. goed na te lezen.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik dacht dat de regel was pm sturen, als er een nieuwe naamwijzigings ronde is geweest. Zijn er meer mensen muv Alonso die dit via pm verzocht hebben.

Je andere tekst snap ik niet, dus ook geen reactie
    .
    Nb wanneer is een kwartaal een kwartaal... weer onduidelijkheid. suggestie sta dit alleen toe tijdens een naamwijzigings ronde

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik
    Een kwartaal is een kwartaal, wat is hier nou onduidelijk aan? Als je echt zeker wil zijn wacht dan gewoon op de volgende naamwijzingsronde en dan weet je zeker dat het toegelaten gaat worden.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als april de start datum is van het kwartaal. dan is september het tweede kwataal. dus dan was deze nog niet om ;) Dus een kwartaal is niet altijd een kwartaal. Kijk ook maar eens naar fiscale kwartalen. Het is beter om duidelijk te zijn.

edit okay iemand anders dan mods bedoel ik?

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    DazlinDragon (was vroeger D@ M@ster (of hoe je het ook schreef))

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    4= 1 kwaraal
    maand 9 = start kwartaal = inderdaad 5

edit_ ehm ok je hebt een punt :) mijn excuses

was Dazlingdragon niet eerder al gewijzigd?

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, mijn fout was even in de war. Maar DazlinDragon is een voorbeeld van mensen die hun oude nickname hebben laten weghalen en toen ik mijn oude nick liet weghalen was ik nog geen mod.

En euh... september het begin van kwartaal 3 :+.

Geen idee wanneer hij zijn naam heeft laten veranderen maar daar gaat het toch niet om? Het ging om het feit of er nog mensen waren die het verwijderen van hun oude username verzocht hadden en Dazlin is daar één van. Anders zou zijn oude username er nog steeds staan.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, heb hem vanochtend weg laten halen. Had er van de week al aangedacht, maar dit topic kwam handig uit. :D

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De regel was dacht ik, bij de eerst volgende naamwijzigingsronde gaat wordt de oude username weggehaald.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wanneer is de volgende naamwijzigings ronde eigenlijk?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De laatste was in April, dus ik had eigenlijk al verwacht de er een nieuwe zou zijn.

Meestal is het om de 3 maanden.

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nu je het zegt... een kwartaal is 3 maanden. Ik maar denken dat het 4 maanden was, denk ik toch... weet niet meer wat ik denk, ben helemaal in de war :+.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het verwijderen van een oude username is niet standaard, het is een extra service die we mensen bieden. Ingevoerd in eerste instantie omdat we af en toe wel is een pm kregen of we het niet konden verwijderen. Het is dus ook geen regel om die bij elke nieuwe ronde toe te passen bij alle deelnemers van de voorgaande ronde.
    Nieuwe ronde komt binnenkort weer, wanneer we tijd hebben. De richtlijn is ieder kwartaal.

Deel Deze Pagina