Vraag aan de leden: Vinden jullie dat xbw crew members een xbox 360 moeten hebben?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een vraag die ik eigenlijk eens beantwoord wil hebben ;). Vinden jullie dat een xbw crew member een xbox 360 in hun bezit moet hebben of maakt het niet uit?

Het maakt mij eerlijk gezegd niet uit. Het liefts gaan ze voor alle 3 de consoles :)

2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind van niet. Over de 360 of de spellen kunnen alle leden gewoon over praten, de crew is meer voor handhaving imo.

3. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
  4. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet nodig hoor zolang ze maar weten waar ze over praten

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Aan de ene kant denk ik ja:

Als crewlid op een xbox forum moet je vragen kunnen beantwoorden die betrekking hebben met de xbox, etc. Dit gaat het beste als je zelf ook voldoende ervaring hebt met de 360. Wat doe je anders op een xbox forum?

Denk aan een rij-instructeur zonder rijbewijs.

Daarnaast denk ik nee, iedereen heeft zijn unieke inbreng in de crew en hoewel het handig is verstand te hebben van gaming etc kan een persoon ook op het sociale vlak goed zijn en bijvoorbeeld veel verstand van fora's zelf hebben.

Er zijn vele punten naast een "gamer zijn" die een crewlid op een xboxforum geschikt maakt.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee....

Waarom zou dat dan weer moeten? Als je nou mod bent in ASE&L of PS3, of je bent iemand die zich bezig houdt met hoe het forum in elkaar steekt (zie Jorrit), dan hoef je geen XBox(360) te hebben. Heb geen idee of Jorrit er wel of neit een heeft, het gaat om het voorbeeld.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat je een kratje bier erop het staan met iemand. (weddenschapje) ;)

Nee, ik vind van niet, ze hebben overal verstand van.
    Persoonlijk weet ik ook veel over de PS3 maar die heb ik ook niet.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het moeten gewoon actieve members zijn die er op letten dat de regels gehandhaafd worden. Het is wel leuker als ze mee kunnen praten over Xbox (360) games, maar geen vereiste imo.

9. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan..

moderators/admins = nee, de positie betreft een sociale functie waarbij (diepe) kennis over de xbox360 niet nodig is.
    reviewers = ja, ze zullen toch echt een xbox360 nodig hebben om de game te kunnen reviewen. :+
    news posters = nee, kan gewoon worden gekopieerd van andere nieuwsberichten en persberichten.
    Of het slim is om geen xbox360 te hebben als je newsposter bent laat ik aan hen over.

Maar ik zou graag de aanleiding tot je vraag willen weten. Het is een beetje vreemde stelling en je geeft ons geen achtergrond waarom je dit zo graag wilt weten.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wel dat je een xbox moet hebben of aanstalte moet maken om er een te kopen als je in de crew van een XBOX forum zit? Anders lijkt me het nogal raar dat je hier allemaal zit te praten zonder dat je het zelf gespeeld hebt

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mij god zeg, waar slaat dit op......
    Ik vind het totaal inrelevant of een admin of mod een 360 heeft. Een admin of mod word gekozen aan de hand van zijn of haar kwaliteiten, niet aan de hand van of hij een 360 heeft of niet.

Wat meneer's aanleiding is? Het stoort Fardo nogal dat er mensen in de crew zitten die een PS3 hebben (en sommige mensen van de crew verkiezen de PS3 boven de 360) en daar in een positieve zin over praten op dit forum. Mijn modschap was hem bijvoorbeeld ook een doorn in het oog. Ik was namelijk kritisch over de 360 en positief over de PS3. Kan me nog wel herinneren dat hij ooit een oproep heeft gedaan dat mensen van de crew positiever moeten zijn over de 360 en wat meer fan-achtig moeten zijn. Kan me tevens herinnen dat Fardo bepaalde mensen niet als mod geschikt vond, omdat ze geen 360 hebben. Echt te belachelijk....
    Wat hij het liefst zou zien, is een crew die bestaat uit 360 fanboys (like himself) en zijn bekende geliefde censuur tegen negativiteit betreffende de 360 in te voeren.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je mijn spoiler gelezen Alonso? :{ Niet direct conclusies trekken. Dat doe je te snel. Ik vraag me het alleen af zonder bij bedoelingen. Dat mag toch in een forum of niet?

Direct een vraag: Mag je dit soort vragen op een forum stellen?

@Alonso - waarom wil je een oude koe uit de sloot halen? tjonge, jonge een beetje respect graag:{

Verder kan ik de strekking volgen van Kapitein Iglo :)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Doe ik niet te snel. Weet dondersgoed wat je bedoeld. Kan me bepaalde zaken nog wel uit het modhok of richting mij herinneren. Jij vraagt het je niet af zonder bedoelingen, dat heb je wel meerdere malen duidelijk gemaakt in het modhok. Ga hier nou niet de schijnheil lopen uithangen. Is gewoon weer een ronduit trieste manier van je op tegen de huidige crew aan te trappen. Zijn geen oude koeien uit de sloot halen, ik geef slechts je bedoelingen aan. Bedoelingen die je enige tijd terug duidelijk hebt gemaakt in het modhok. Je posts in deze thread zijn gewoon schijnheilig te noemen. Jij hebt altijd een reden, met alles wat jij doet, zit een reden achter. En je bedoelingen heb je wel duidelijk gemaakt. Je stoort je aan het feit dat mensen van een crew een PS3 hebben, er positief over posten en weleens negatief over de 360 posten, heb je toen zelf weleens aangegeven. Veel respect had ik voor je, maar na je gedrag, je houding en je posts tegen mij (zowel op als buiten XBW), heb je ervoor gezorgd dat het een heel stuk minder is geworden.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan je weer on-topic gaan en dit per pm melden? Ik reageer wel .Thx

Beetje zielig :{

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit moest toch een open forum met een open discussie zijn? Zie daarom geen zaak om deze kwestie via PM af te handelen.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay maak dan een eigen topic aan? Maar goed ik snap niet precies wat je bedoelt? Mag best in het openbaar als je een discussie wilt hoor. Nogmaals snap ik niet hoe je kan denken dat ik en andere reden hebt voor deze thread. Dit was meer een vraag naar de leden. Ik ben het voledig met Kapitein Iglo eens:

NB het stoort me helemaal niet dat de crew een PS3 hebben hoor ... Ieder zijn console :)

17. Bassie_

Bassie_ Guest

Fardo & kameo ga jullie persoonlijke oorlog even ergens anders voeren. Ik dacht dat zulke mensen het voorbeeld moesten geven.

Kleine kleuters...

18. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch logisch dat je op een xbox forum komt om over de xbox te praten. En dat dan vooral de crew daarin experts zijn. En niet dat ze alleen een ps3 hebben? Dan kan je toch beter in de crew zitten op een ps3 forum

19. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    het is natuurlijk niet nodig, hoewel het zeker weer praktisch zou zijn in verband met eventueel gestelde vragen (Die zij zonder 360 niet kunnen beantwoorden)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Op zich niet nodig. Hangt er van af waar je als moderator je werk verricht. Als je kijkt naar Xbox 360 Algemeen en Hardware dan heb je The Matrix daar als Moderator. Op dat stuk moet je dan wel wat van een 360 weten en dat weet hij ook, anders zal hij daar niet voor gekozen zijn. Maar als je kijkt naar De Green Mile dan heb je helemaal niks nodig over de 360. En ondertussen weten de Moderators zonder 360 nu langzamerhand meer dan genoeg over de 360 :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina