vraag battlefield

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door unrealmaster, 9 jan 2003.

1. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag batttlefield en hij werkt goed, alleen als ik probeer me aan te sluiten om online te spelen dan zegt hij dat de sever 'failed', weet 1 van jullie wat ik kan doen om toch goed online te spelen. Ik heb overigens adsl dus daar kan ut niet aan liggen en het heraalt zich constant ik ben er niet 1 keer in geslaagd om online te spelen en daar gaat het bij battlefield natuurlijk juist om

2. Almere-Dude

Almere-Dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, heb je de beide patches al, 1.1 en 1.2.

3. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de originele versie?

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen firewall?

5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet even de nieuwe patches downloaden en stel (ik zeg stel) als je een kopie-versie hebt, dan heb je pech. BF is gewoon goed beveiligd en kan je niet online. Maar kan ook zijn dat er wat nieuwe cracks en die shit uit zijn en dat ik die gewoon gemist heb. Als je gewoon origineel hebt, zou ik even die patches downen als ik jou was.

6. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Okej bedankt voor de reacties, ik heb de originele versie. Dus ik zal ff die patchs gaan downloaden. Maar je hoeft toch niet perse via gamespy online te spelen, als je gamespy niet heb gedownload kun je toch ook online spelen, of niet?

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee je hebt gamespy niet nodig, dan gebruik je gewoon de ingame browser, gamespy is gewoon een extraatje, maar hoeft niet geinstalleerd te worden.

Deel Deze Pagina