Vraag: Dance Dance Revolution

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fighter, 25 jul 2005.

1. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    Ik heb geen idee of ik dit topic op de goeie plaats heb gezet, ik weet het namelijk niet zeker.
    Het gaat om het spel dance dance revolution of iets vergelijkbaars...
    Kan iemand mij vertellen waar dat spel verkrijgbaar is (online) & hoe dat zit met zo`n dance mat enzo?

Ja ik weet het...google... maar ik kon echt niks duidelijks vinden. Ik wil niet importeren uit een ander land...

Bedankt voor de moeite alvast :)

Laatst bewerkt: 25 jul 2005
  2. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dancing Stage Unleashed heet het spel op de xbox. Ik heb dat een paar maanden geleden ook besteld, erg veel fun!
    Je kan de matten bestellen op play.com en het spel zelf op nedgame.nl (ik heb ze daar besteld, omdat dat voor mij het meeste in prijs scheelde, maar je hebt ook een paar andere sites die aanbiedingen hebben, die kun je makkelijk met google vinden)

Veel Plezier ermee

3. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Fighter

Fighter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allebei erg bedankt! Heb er veel aan!
    Ik zit serieus na te denken of ik die package deal ga bestellen!!!

FutureMax is alleen wel gesloten t/m 26 augustus... dat is dan weer minder...

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  5. Chevalric

Chevalric Guest

Ik heb vorig jaar voor m'n vriendin een metalen dansmat samen met het spel gekocht bij Futuremax.nl. Voor de Xbox moest ik er nog een aparte connector bij kopen. Het werkt allemaal perfect samen, geen enkele vertraging te merken. Dat is iets dat je bij andere matten nog wel eens tegenkomt.
    Ik heb gekozen voor een metalen mat omdat die vaak toch iets minder snel kapot gaan t.o.v. de goedkopere matten. M'n vriendin gebruikt 'm nog met enige regelmaat en hij doet het echt perfect.

Enige minpuntje is dus het feit dat je 150 euro kwijt bent voordat je kunt gaan rondhupsen ;)

6. Franklin01

Franklin01 Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    150 euro is me echt teveel, ik denk dat ik dat pakket van 75 euro ga kopen, dan kan ik altijd nog een metaal ding aanschaffen. Ik heb het nog nooit gespeeld, maarja ik vind dansen wel vet enzo, dus ik denk dat het wel goed zit... maargoed, 150 euro is me toch een beetje te gek.... ;)

_0/

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  7. Franklin01

Franklin01 Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

Ik heb een nieuw account, dus ik ben wel de gene die dit topic is begonnen ;)
    Ik zit een beetje te twijfelen of ik het spel dance stage unleashed nu wel of niet aan zal schaffen. Ik twijfel namelijk een beetje aan het idee dat het goed voor je is? Is het nou echt zo dat je er een betere conditie van krijgt? Van dansen wel ja, maar of dat met heen-en-weer hupsen ook zo is vraag ik me af. Kan iemand even vertellen hoe het zit enzo? Thanq _O_

8. Chevalric

Chevalric Guest

Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je 't doet. Ik denk zelf dat een half uurtje "echt sporten" meer oplevert dan een half uurtje op zo'n dansmat. Ik weet wel dat ik het wel merkte als ik een paar nummers had staan springen (zweten, hijgen), dus het is zeker inspannend.

Hoe dan ook, conditietraining kan er vast mee, maar dan moet je het echt elke dag doen, en ook lang genoeg. Met name dat laatste kan lastig worden, omdat het imo niet zo'n boeiend spel is. Je moet ook absoluut niet denken dat je aan het dansen bent, want als je in de discotheek dezelfde moves maakt als op de dansmat, denk ik dat je de vrouwen wel kunt vergeten ;)

9. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja je hebt gelijk Chevalric!

Ik 'danste' heel vaak met een huisgenoot, stonden we in korte broek, t-shirt en een bidon te springen!! Naarmate je een beetje goed wordt , kan het best wel vermoeiend zijn..vooral als je begint aan de marathon mode (weet niet precies hoe dat heet op de xbox). Dat is een hele lange remix waarop je staat te springen.

Ik zat er zelf ook aan te denken om t aan te schaffen. Ik heb er met mn huisgenoot (spel was van hem) erg veel plezier aan gehad. Maar ik denk dat nu ik weer thuis zit en het zelf ga kopen het na 2 maanden weer onder t bed belandt...

10. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    het is vooral saai, omdat na een tijdje de liedjes saai worden. kan een uitdaging zijn om alle liedjes op het hoogste niveau te halen. maar als de liedjes saai zijn, word het ook nie veel. in het begin zijn ze wel leuk, maar na tijdje kun je ze niet meer aanhoren.

Deel Deze Pagina