Vraag fifa 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door bratchny, 15 jan 2009.

1. bratchny

bratchny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee vragen over fifa 09:

1. Ik probeer die fifa adidas live achievement te krijgen. Ik heb de engelse comp. aanstaan (met die gratis code die je erbij krijgt). Maar ik krijg nog steeds niet die achievement als ik een keer heb gewonnen.....

2. Hoe kan ik online in zo een league meespelen? Ook als er geen slotje opzit kan ik er niet inkomen,...

Alvast bedankt voor de antwoorden!

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    - Keek eerst goed of die echt wel aanstaat en de achievement krijg je bij een gewone exhibition match

- Je moet er voor uitgenodigd worden.

3. bratchny

bratchny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die engelse competitie geselecteerd, dat betekent dan toch dat hij aanstaat? Of moet je dat ergens anders regelen....Zo ja, kun je mij dan vertellen waar??!

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Die Adidas live achievement heb ik bij een gewone quick match gehaald en je moet dan een engelse club kiezen.

Op je 2e vraag:

Je moet er idd uitgenodigd voor worden.

5. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het toen ook met 'the Judas' deed ik hem gewoon 2 of 3 keer precies zoals het moest (je favoriete team verslaan met hun concurrent (in mijn geval favo: Fiorentina verslagen met concurrent: Juventus)) en de 4e keer pakte die hem ineens wel...

Misschien moet je even goed opletten of je allebei de teams uit je ADL comp. hebt... en anders heb je hier nog de beschrijving:

For this, you just have to win a match with the adidas live season enabled. To enable the live season, follow these steps:

Main Menu> Adidas Live Season
    Adidas Live Season > League Selection

From here pick any league you want. It'll then ask you to enter your free trial code. You can find the code on the back of your manual. Enter it and you should be done. Once you've done that, follow this:

Main Menu > My Fifa 09 > Settings > Advanced.

Once that comes up, press RB 6 times and "Adida Live Season" options should come up. Turn them all on and go back to the main menu. Then just play a normal match on Kick Off and win. The achievement should pop up at the end.

Deel Deze Pagina