[XOne] Vraag het nog maar een keertje!!!

Discussie in 'Games' gestart door wmdd, 5 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen.

Ik vraag het maar weer eens, kan het niet vinden in de andere treads.
    Heeft microsoft al een andere betaal regeling inplaats van een cc. ik hoop het maar zal wel niet :confused:

Ja of nee _0/

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nope not yet!

greetz wooly

3. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    d8 ik al. ik word er zeker wel moe van, kijk maar bij de ps2 gewoon lekker gamen en geen gekloot (Wist ik wel toen ik de xbox kom, maar jah) Ze moeten gewoon die cc wegdoen en dan met accept giro werken ofzo. gewoon een rekening thuis, klaar

Maar jah dat is allemaal niet aan mij gewenst

nog bedankt voor de slechte info Whooly

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan wel een cc, maar ik had het ook liever anders gezien.
    Een accept giro zou een prima optie zijn. Ik snap ook niet waarom het alleen met een cc zou gaan.

5. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dat sneller gaat dan een acceptgiro...
    Maarja, ik zou nu normaalal vanaf het begin xbox live hebben gehad als ze geen cc hadden gedaan... heb medelij microsoft! Dan krig je meer geld... egoisten... 8)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de andere reden is de leeftijds check ... je moet 18 jaar zijn om lid te kunnen worden van xbox live (of een ouder moet dit toestaan)

7. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Die cc wordt gebruikt vanwege controle. bijvoorbeeld als je cheat en scheld etc. Dit is me verteld door Xbox helpdesk.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En daar komt bij dat Microsoft zo altijd haar geld kan halen. Een acceptgiro kun je wel eens niet betalen. En als je dan content wilt downloaden zul je dus eerst een giro thuis moeten krijgen en die moeten betalen en daarna pas je content kunnen downloaden. Is teveel gedoe blijkbaar, cc kunnen ze altijd hun geld halen.

9. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Met een accept giro kunnen ze ook contoleren wie je bent en waar je vandaan komt. Het is natuurlijk wel zo dat het voor MS erg makkelijk is om alleen met cc te werken.

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 1000den mensen in Nederland die het leuk vinden acceptgiro's nooit te betalen totdat er gedreigd wordt met een deurwaarder. Dit brengt veel kosten met zich mee voor een bedrijf.

Daarnaast is Microsoft Amerikaans, en in Amerika is een CC heel normaal (hier nog niet zo, maar komt wel langzaam).

Ze willen uiteraard gelijk het geld kunnen krijgen. Ik geef ze geen ongelijk.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar kan dat niet op een andere manier? Mijn ouders staan me wel toe dat ik xbox live neem, maar ik mag hun creditcardnummer niet gebruiken. :mad:

12. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0

Ms moet dan eerst wachten totdat er betaald is voordat ze iemand aansluiten. Zo duurt het wat langer tot ze online kunnen, maar dat is dan een keuze die je kunt maken.
    Als je geen cc hebt ben je blij als je met accept giro kunt betalen al moet je dan 2 weken wachten voordat je Xbox live hebt. Dit is dan niet mogelijk bij een starterskit hier heb je dan wel een cc voor nodig omdat je het eerste jaar al hebt betaald en Ms toch je gegevens moet hebben. Het zou ook mogelijk moeten zijn dat je Xbox live kunt aanvragen met een formulier dat je moet opsturen. Dan sturen ze je een accept giro op en als die betaald is krijg je een speciaal starterspakket voor accept giro betalers thuis gestuurd.

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ooit gehoord van prepaid... Werkt ook goed bij telefoons toch... Gewoon als alternatief, cc moet natuurlijk blijven kunnen.

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze zijn het nog steeds aan het onderzoeken, maar helaas verwacht ik nog geen verandering

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ze hadden toch plannen voor een opwaardeerkaart?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb, maar ze hebben nog steeds niets besloten

17. FabianNL

FabianNL Guest

Waarschijnlijk is het ook alleen simpel weg te veel werk, in de VS is CC dood normaal natuurlijk alleen hier niet en de vraag is of het geld wat ze verdienen met de nieuwe leden wel meer is dan het uitvoeren en "bedenken" en alles van de prepaid kaartjes.

18. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dit probleem alleen in Nederland is maar ook in andere landen in Europa.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb .. het probleem doet zich ook voor in andere europese landen .. maar heeft geen hoge prio bij Microsoft ... misschien dat ze een andere oplossing gaan gebruiken met xbox 2

20. NeoAllstar

NeoAllstar This Is A War!

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze kunnen toch zo'n wallycard systeem gebruiken??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina