Ff een korte vraag over achievements. Klopt het dat je bij elk spel in totaal een score van 1000 kan behalen?
en wat heb je nu aan die achievements, want ik snap er geen reet van, het is gewoon een nutteloos extraatje om dat dashbord op te vullen
het is geloof ik gedaan om een spel langer leuk te houden maar het werkt ook om een spel beter te laten verkopen als mensen extreem puntengeil zijn kopen ze bijv snel king kong waar duizend punten halen in 2 uur easyis in tegenstelling tot andere spellen waar et extreem lastig is (PDZ in ieder geval) FIFA is ook zon simpel spel; COD2 is denk ik een goede derde. ik geloof dat er maar 6 achievements zijn bij FIFA maar wel 1000 punten bij PDZ is het 50 achievements 1000 punten. scheef gedoe maar ok het is moelijk om recht te trekken voor de verschillende ontwikkelaren hoewel het verschil tussen iets als PDZ en King Kong enorm is. en dat achievements een spel langer leuk zouden is ook wel maar zodra je ze voorbij bent heb je meestal (in mijn geval) er zwaar genoeg van. dus het werkt tot op een bepaalde hoogte daarna crasht et. clansupport is nou iets wat naar mijn mening een spel lang leuk houdt samen met die achievements. maar dan moet natuurlijk die achievements wel unlocked worden als ik bijv al 1682 deathmatch games heb gespeeld en nog nie de achievement van 1000 deathmatch games heb gekregen
Achievements zijn gewoon een leuke toevoeging. Je hebt er niks aan, maar dat heb je aan gamen in het algemeen al niet. Het is leuk, je kunt laten zien hoe goed je bent in een spel. Je hebt er niks aan, maar aangezien het in de meesten zit om de beste te zijn, verlengen achievements de speelduur!
Ook als je het niet belangrijk vind of iemand anders beter of slechter is kan je wat aan de achievements hebben. Ik vind zelf te veel competitie en te fanatiek spelen niet leuk. Allemaal erg je best doen om te winnen kan leuk zijn, maar het kan er ook ongezellig van worden. Maar de achievements vind ik geweldig. Het is veel meer dan alleen maar zien wie beter is. Je kan door sommige achievements zien hoe ver iemand in de singleplayer van een spel is. Je kan dan met diegene gaan praten over het deel wat je allebei al gedaan hebt en er voor kiezen om niet te vertellen wat verderop komt zodat je geen verrassingen bederft. Of je kan aan iemand vragen hoe je een bepaald level moet aanpakken als diegene verder is. Je kan ook zien wat voor soort spellen iemand veel doet. Als je iemand om de mening over een spel vraagt dat jezelf niet hebt dan kan je een beetje inschatten wat je daar aan hebt. Je kan zien of iemand een bepaald nieuw spel al speelt. Je kan beter voorkomen dat je iemand een game invite stuurt voor een spel dat diegene niet heeft. Je hebt meer dingen om een praatje over te houden met mensen uit je friendslist die je maar vaag kent.