beste forum dudes, op deze site http://www.digiworld.com/main.asp?groupid=391&subid=392&pagina=product_detail&productid=1000000033 staat een controller te koop voor 29,99 maar er staat een plaatje van een originele controller bij, maar de omschrijving is van een controller 's'. Weten jullie misschien hoe het zit. (misschien dat iem. daar al heeft besteld, daarom vraag ik het ff) als niemand het weet (misschien dat iem. het wel wist) dan vraag ik wel aan dat bedrijf hoe het zit. als jullie nou denken wat een nutteloze topic, dan is dit wel mooi een tipje want meestal is een controller 10 euro duurder*)
Ik zou niet weten hoe 't zit...wel vaag idd...maar weet je hoeveel de verzendkosten zijn??? ow...rlxed, ze zitten in hekelingen....daar kan ik makkelijk langs gaan voor m'n 5.1 ik denk dat je voor de controller trouwens hiervanuit moet gaan: - Voor standaard rembourszendingen rekenen wij € 12 (tot 7 kilo) - Bij vooruitbetaling rekenen wij per pakketzending € 7 (tot 7 kilo) dus als je niet vooruit betaald kan je em toch beter in de winkel halen....(of je moet ook in de buurt wonen natuurlijk )
hahah, ik weet wel waar hekelingen ligt. ik zat op v.v. Hekelingen. ik woon in spijkenisse. maar waar zit die winkel dan. op de dorpsweg?? edit:*kijkt op site en ziet inderdaad dorpsweg staan*