Ik kwam vandaag bij dynabyte en daar zag ik een mooie geluids installatie van trust voor maar €89,= staan. ik dacht das een mooi prijssie; http://www.trust.nl/computer/ hier staat hij. maar nou is er de volgende vraag; Kan ik dit op de xbox aansluiten? zoja hoe? & wat heb ik er dan voor nodig?
Je meot ff een directe link geven.... maarre denk niet dat je voor 89 euro een dolby digital set kan kopen
Er bestaat geen directe link naar de producten van Trust !! Ik denk dat hij de Soundwave 2000 5.1 heeft. Maar er staat ook bij: Geschikt voor gebruik met de geluidssystemen Dolby (R) Prologic en Dolby (R) Digitaal (AC- Dus je hebt nog een digitale versteker nodig.
Het probleem waar je nu meezit is dat de ingebouwde versteker van deze luidspreker geen optische aansluiting heeft. de xbox heeft een optische uitgang en deze luidspreker-set een tulp-steker aansluiting.
Ik heb even bij gekeken . Daar kan je een Coax-Optische omvormer kopen die kost € 26.95 artikel nummer: 350204-60 Die sluit aan tussen de Xbox en de Trust luidsprekers.
Dat is helaas niet helemaal waar. De optische ingang zit niet op de X-Box, maar op een convertor die halverwege een Advanced Scart Cable (30 euro dacht ik) zit.
Je hebt gelijk dat bedoelde ik ook. Ik heb er 29,95 euro voor betaald ( excl benzine geld ). Ik hen er eerst alle beschikbare winkels in Hengelo voor afgeweest , niemand had ze. Kom je later bij Discovery in Enschede hebben ze dat daar in overvloed.