Hallo, ik heb sinds vandaag fifa 11 in de pocket. ik heb sinds 2 maanden een xbox 360 en had er toen fifa 10 voor gekocht. nou is mijn vraag. fifa 10 speel ik op pat 50, maar fifa 11 moet pat 60 hebben. maar wat dan het probleem is. dan word het beeld niet zo mooi. weet iemand wat ik daar aan kan doen ik hoor graag van jullie, Gr Martin
Volgens mij kan je er vrij weinig aandoen. Dat ligt aan je tv, sommige tv's kunnen pal 50 niet aan van sommige spellen. Dus wat je moet doen als je op pal 50 wilt spelen, je xbox op een andere TV aansluiten of een nieuwe tv kopen.
haha ja dat is een goeie de enige andere tv is in de huiskamer van mn ouders never nooit dat ik daar op mag spelen mijn tv is hd ready en is indd 50 hz. zou je niet je beeld scherper kunnen krijgen met 1 of andere kabel ofzo. ik weet wel dat er in mijn tv geen hdmi aansluiting zit. gr Martin
RGB Kabel kopen maakt het beeld stuk mooier op een gewone "SD" TV; http://www.gameland.nl/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=297 Had zelf toen der tijd officiƫle van M$ gekocht, stuk duurder en er wordt gezegd dat het eigenlijk niks uitmaakt, toch ga ik vaak voor officieel spul. edit: HD Ready kan toch ook gewoon met component? dat is de TV bij mijn ouders ook en dan ziet het beeld er echt wel goed uit.
okeoke, maar mijn probleem is ik heb een xbox arcade ben ik net achtergekomen. weet niet of dat veel uitmaakt. maar er zit geen scart aansluiting op. dus heb ik er alsnog vrij weinig aan. kan pro 10 wel 50 hz aan?
jawel ik heb wel scart op mn tv maar niet op me xbox maar dat is ook niet noodzakelijk heb ik net vernomen. nou hoor ik net dat ik een scart blokje moet hebben waar 3 tulpstekkertjes in moeten. maar maakt dat het beeld mooier?
ik heb nu gewoon een kabel van mn xbox naar me tv. 3 tulpstekkertjes zijn dat. maar ik denk dat ik er vrij weinig aan kan doen zou k dan pes 10 wel kunnen spelen op een tv van 50 hz?
geel, rood en wit? Als ik jou was zou ik een component kabel kopen. Deze bijvoorbeeld: http://www.gameland.nl/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=247
Zoals ik al vroeg, met welke kleuren stekkers heb je de xbox nu aangesloten? Bij component heb je 3 stekkers voor video, groen, blauw en rood. Daarnaast heb je nog de 2 stekkers voor audio, rood en wit. Deze sluit je allemaal aan via je component aansluiting op je tv. Bovendien zit er een knopje op het gedeelte dat je in de xbox doet wat je dan op HD moet zetten. Dan zal het beeld een stuk mooier zijn.
de kleuren van de stekkers zijn nu geel wit rood. maar werkt zon kabel wel op een 50 hz tv? want als ik em nu op 60 hz zet ( de xbox) dan krijg ik allemaal golfjes in mn beeld? is dat met die kabel niet meer het geval? en ik weet megod niet wat een component aansluiting is.
Welke tv heb je trouwens als ik vragen mag? Het merk en het type graag. Een component aansluiting ziet er als volgt uit: Aan de rechterkant zie je de component in aansluiting.
hmm zo te zien heb je geen component aansluiting op je tv, maar een dvi aansluiting. Hier vind je wat meer informatie over het aansluiten van je xbox aan je tv, als je het niet met een scart aansluiting wilt doen. http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/...C04SD2_QAC_55422&refnr=0055422&scy=GR&slg=ENG Maar goed, je hebt een 50HZ tv, dus 60HZ kan die gewoon niet goed weergeven, dus dat moet je niet selecteren.
okeoke. ja dat zou ik wel willen maar als ik hem op 50hz zet kan ik fifa 11 niet spelen. zodra die opstart vraagt die of ik em op 60 hz wil zetten. maar met die vga kabel op mn dvi aansluiting word het beeld ook mooier? en dan kan ik hem wel op 60hz spelen met normaal beeld?
Fifa 11 simultaan spelen Hallo allemaal. Dit is misschien niet helemaal de plaats voor mijn vraag maar ik ben er dan ook niet bekend mee. Ik woon in Frankrijk en ik heb voor mijn zoontje net een x-box 360 gekocht. Fifa 11 natuurlijk een succes behalve dat het me niet lukt om simultaan tegen elkaar te spelen. We hebben hem niet op internet aangesloten omdat we alleen samen willen spelen. Wie weet hoe ik dat kan instellen?? Groetjes, Wrottertje