Vraag over forum kleuren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fisichella, 3 sep 2003.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb een forum, maar de kleuren combinatie is niet mooi vind ik.
    Ik wil dat al dat blauwe waar de tekst in staat rood en geel gekleurd wordt (op dit forum is het groen met grijs).

Vraag:

Kent iemand de html code die dit voor elkaar kan krijgen:)

Als je wilt weten welke blauwe vakken ik bedoel, klik dan

Alvast bedankt_O_

edit: link weggehaald, maar het was alleen maar voor de duidelijkheid en trouwens de site die erbij hoort is nog niet af*)

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je die link beter weg ken halen, das reclame maken voor eigen site en dat mag dus niet.

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind dit niet echt reclame maken, hij vraagt alleen maar hulp voor zijn site :confused:

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    owk, was advies (hij kon het bijvoorbeeld ook zonder link doen) maarja, ik laat het daarbij.

5. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon die kleur die er nu is achterhalen [de code dan].
    hoe? website openen in je browser, bron bekijken, en text opzoeken met ctrl-f die in die table staat die die kleur bevat. dan kijken wat de code is [zal wel ergens daar net boven staan ofzo].
    dan zoeken in je files van het forum naar die (kleur)code.
    hoe? euh ctrl-f of ctrl-h in je editor? of anders zoeken naar text met windows (f3 in de map waar je prut instaat).
    en als je het gevonden hebt.. jah, dan kan je het vervangen als je wilt:)..

ik kan er ook compleet naast zitten, want heb nog nooit een forum online gepleurd, maargoed, als dat zo is; het spijt me:), wil alleen maar helpen..

EDIT; mocht het niet lukken, contact me dan via msn [adres staat wel in m'n profiel, en anders staat m'n hotmail wel op m'n website] (had netzogoed ipv deze zin gewoon m'n email erbij kunnen zetten, Maargoed, heb het nu toch al getypt, whaha*))

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De kleuren van het forum veranderen is gelukt, het moest inderdaad gewoon op die manier zoals jullie zeiden:cool: :cool:

Bedankt_O_

Maar mijn forum is nog niet klaar, dat geldt trouwens voor mijn hele site, want ik zit met een heel groot probleem:'-(

Hoe moet je plaatjes uploaden op internet, zonder dat hij na 2 minuten niet alweer verandert in een wit 4kant met een kruis erin.

Dit probleem heb ik overal, zelfs op dit forum, elk plaatje dat ik op internet zet heeft een kapotte link

Wat moet ik doen???

7. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar upload je je plaatjes?.
    misschien doe je het verkeerd bij het uploaden?

uplaod eens anders bij mijn site, als het daar ook zo is dan ligt het aan jouw

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik deed het eerst bij Geocities, daar lag het aan, want ik had nu iets bij Lycos geupload en daar deed hij het wel:cool:

Deel Deze Pagina