Vraag over het plaatsen van foto's in een post.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door HellHound, 31 okt 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even een klein technisch vraagje. :)

Hoe kan het gebeuren dat als wanneer ik pics in mijn post wil plaatsen deze wel in de preview post te zien zijn, maar niet in de gewone post zelf? Dit gebeurt overigens niet altijd en ik kan natuurlijk ook gewoon een upload site gebruiken, maar ik wilde toch wel graag weten wat hier nu de oorzaak van is.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan te maken hebben met het feit dat je browser foto's die je bekeken hebt, tijdelijk opslaat in het cache geheugen.
    En deze daarom laat zien in de Preview, aangezien je ze al gezien hebt.

Denk ik...

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zat ik ook aan te denken, maar is het niet logisch dat hij in de preview de foto's ook van de url af haalt?

Je zou op z'n minst de foto's ook moeten zien in de echte post, dan heb je het idd wel eens dat anderen hem niet zien en dat jij hem in je internet geheugen hebt staan.

4. gerjan

gerjan Guest

soms wel, als je bijvoorbeeld een foto van een adnere site haalt, zodra je die site dan wegklikt doet hij het niet meer(cache)

Of linken mag niet van die site, maar werkt het blijkbaar wel in de previeuw

Deel Deze Pagina