[XOne] Vraag over ICS (internet connection sharing)

Discussie in 'Games' gestart door jeroen18, 16 jan 2003.

1. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over ICS (internet connection sharing)..

Ik heb nu een netwerkje liggen met 2 pc's. Bij de ene staat de kabelmodem en op me kamer staat de xbox en me eige pc.. ik ben van plan om die pc te verkopen. Kan ik gewoon de UTP-kabel van die pc in me xbox doen, aangezien ik veel lees over USB blabla??

Voor de duidelijkheid:
    Ik heb dus een pc met kabelmodem ernaast, er gaat een UTP-kabel van de modem naar de pc (incl. 2 NIC's) en van de pc een UTP-kabel naar de Xbox..

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je de faq gelezen? (maar het antwoord is ja dat kan)|:-

3. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de FAQ gelezen ja!!!! Ik ben niet zo'n figuur die gelijk z'n vraag post terwijl ik nog niks heb gelezen!! :mad: :mad:

Alleen ik zie dus overal dat je een USB-KABEL van je modem naar je pc moet hebben maar dat heb ik dus niet, ik heb een UTP-KABEL liggen..

En mijn vraag was dus of het ook met een UTP-kabel kan!

Dankje...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan ;)

Windows ICS connectie (dubbele netwerk kaart of een USB modem + 1 netwerk kaart)

Een Windows ICS (Internet connection sharing) word aangeraden als je een dubbele netwerkkaart hebt of als jouw kabel/DSL modem gebruik maakt van een USB kabel. Jouw computer moet dan wel aan staan als je met xbox live wilt gaan spelen.

Windows ICS connectie maakt gebruik van Windows internetdelen. Deze kan je vinden onder je control panel van Windows XP, ME, 2000 en 98 SE

1. Schakel je Xbox, PC en je kabel/DSL modem uit.(zie instructie uitschakelen kabel modem)
    2. Sluit de ethernet kabels aan op de PC en de kabel/DSL modem (zie instructie kabel modem
    om te controleren welke kabel je moet gebruiken)
    3. Sluit de ethernet kabel aan op de netwerk kaart van de PC en sluit deze aan op je xbox (cross cable)
    4. Schakel je kabel/DSL modem aan, vervolgens zet je jouw pc aan
    5. Configureer Windows internetdelen , Controleer of je met je pc een verbinding hebt op het internet. (Voor meer informatie zie windows documentatie)
    6. Zet jouw xbox aan (zonder disk)
    7. Kies vervolgens Xbox Live via de Dashboard of plaats een xbox live spel in jouw xbox

Als je via de Dashboard het xbox live welkom scherm word vertoond ben je on-line!

5. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan! Hier heb ik wat aan!

Ik dacht dat ik een USB-moden EN 2 netwerkkaarten nodig had maar dit is dus niet zo..

Bedankt voor de moeite!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Geen dank doe ik graag (en gewoon geknipt en gelakt uit de Faq) :) ... suc6 en mocht je nog meer vragen hebben stel ze dan... als je al xbox live op je dashboard hebt, kan je ook al je connectie testen.

7. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan gewoon die utp kabel van je pc in je xbox zette :)

Deel Deze Pagina