Ik krijg steeds de foutmelding: Het stuurprogramma (driver) van de grafische kaart is niet compatibel met DirectX 9. Installeer een nieuwe stuurprogramma(driver). Nu heb ik dit al een paar keer geprobeerd door de nieuwe DirectX 9.0 c te downloaden en te instaleren en pc opnieuw op te starten maar nog wil het niet lukken. Zou iemand mij kunnen helpen met te zeggen wat er fout kan zijn?
Weet je het merk en type van je videokaart? Dat kan je vinden door rechtermuisknop te drukken op je bureaublad en dan naar instellingen te gaan. Daar staat waarschijnlijk iets als Nvidea geforce 4mx 440 op standaardbeeldscherm of je kan kijken bij Configuratiescherm, systeem, apparaatbeheer, beeldschermadapters. Je moet namelijk een driver hebben die werkt met directx 9.0c, die meestal wel te downloaden is op de site van de fabrikant.
Waarschijnlijk verouderde videokaart drivers... Als je een nvidia (GeForce) kaart hebt, kun je de laatste drivers op www.nvidia.com downloaden en als je een Ati (Radeon) kaart hebt, moet je ff op www.ati.com kijken. Als het goed is moet dit het probleem oplossen
nee, nieuwe videokaart Helaas is 3dfx failliet gegaan voordat directx9 bestond dus zijn er geen officielle directx9 drivers voor ben ik bang, maar ik zoek wel even voor je
Ligt aan wat je wilt. Je hebt kaarten voor verschillende budgetten. het makkelijkste is om effe te kijken in de www.tweakers.net/pricewatch
Drivers met directX 9 ondersteuning voor jouw kaart kun je hier downloaden /EDIT: link aangepast, de vorige werkte niet naar behoren...