Ik heb dit spel net gekocht, maar denk er nu al aan om hem te ruilen Ik kan namelijk m'n vliegtuig niet eens in beeld van en daar baal ik ontzettend van, want zo heb ik namelijk niet eens het gevoel dat ik echt vlieg Hoe activeer ik dat ik zeg maar m'n vliegtuigje kan zien? Moet ik daar bepaalde levels voor halen ofzo? Please help
Er is mogelijkheid tot first en third person mode te 'doen'. MOet je ff op controller figuration kijken wat dat is, volgens mij back ja.
Gewoon back drukken ja. Maar ik vind het echt jammer dat je de cockpit niet ziet in first person (volgensmij was het juist Star Wars die cockpit-view voor het eerst introduceerde in een film en om dat nou weg te laten in de game).
thanx a lot mensen Hebben jullie eigenlijk veel plezier (gehad) aan dit spel? Ik heb em dus pas net, maar ik vind het wel jammer dat je continu zo'n auto-aim cirkelachtig ding om je volgende vijand krijgt die je moet neerschieten. Voor de rest ziet het er wel leuk uit
kvond ut wel een geinig spel om te doen en heb er ook wel een tijdje achter gezeten om alle scheppen enzo te krijgen en de missie's om alle hidden objective's te krijgen