vraag over memory unit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 10 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Nou heb ik via marktplaats een 64mb originele (gebruikte)memcard kunnen kopen voor maar 15 euri. Voor mijn vorige zwarte-boxje had ik ook zo'n ding en het was erg makkelijk om je account mee te nemen naar mede gamers (en als je xbox kapot gaat ben je je savegames niet allemaal kwijt).
    Dus ik denk laat ik dat ook maar kopen voor mijn 360. Als ik het ding format, heb ik 52 Mb vrij???? is vreemd want het ding is 64mb. Nu weet ik dat er overhead in zit maar zo veel??.

Hieronder de exacte tekst van xbox.com/nl
    " Met Xbox 360 memory-units kun je zorgen voor een nog leukere game-ervaring, aangezien ze je de mogelijkheid bieden om zowel je gamescores als unieke gamerprofielen op te slaan. Via de draagbare memory-units kun je snel en gemakkelijk toegang krijgen tot eerder vastgelegde instellingen, zodat je optimale controle hebt over je games en je eigen stijl. Op Xbox 360 memory-units kun je je games, je Xbox Liveā„¢ profiel en nog veel meer opslaan "

Maar ik kan nergens vinden hoe ik in hemelsnaam mijn live account kan kopieren op die card..... Tips zijn welkom En ook de handleiding bij het ding is ruk staat in dat het kan maar niet hoe.....

Heeft iemand van jullie zo'n ding of weet je hoe dit werkt........
    Kheb het hele dashbord al doorzocht :confused:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina