[XOne] vraag over PINGeling.

Discussie in 'Games' gestart door GustavSan, 3 mrt 2003.

1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag over de ping. Heb de search gebruikt, maar daar kwam geen antwoord op mijn vraag naar boven.

Ik heb mijn router werkende. Heb via splinter cell de xbox live enabled gemaakt. Alles verliep prima. Daarna de diagnostische test in het dashboard en alle bolletjes waren groen.

Maar, nu probeerde ik voor de gein nog ff een speedsuite testje te doorlopen, maar de eerste drie stappen gaan prima, maar bij de ping haperd de test. Ik kan me voorstellen dat dit door de router komt, maar ik wil wel ff zeker weten dat ik geen probleempje heb.

Wanneer ik vanaf een pc ping die aan de router hangt dan krijg ik dus geen reaktie. Het pakketje hangt dus blijkbaar ergens bij de router. Kan verder alles: internet, connectie xbox etcetc.

Heb ik een probleem of is het allemaal makkelijk verklaarbaar??

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel geen xbox topic, maar vooruit dan maar ;)
    Je kan in een router instellen of er gepingt kan worden. Bij mij staat de ping inderdaad uit, maar merk er verder niks van. Ikzelf kan wel pingen, alleen vanuit internet kan het niet. Misschien staat er iets in de handleiding van je router? (welke is het?)
    P.S.: De xbox kan je niet pingen

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  3. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij blijft ie bij ping ook gewoon hangen op speedtest maar je kan altijt nog in je dos box de ping test doen gewoon ping www.jouwprovider.nl intypen. (let op de spatie tussen ping en www)

ow ja en ik heb nog geen router aangesloten, ik ga vanavond mn router aansluiten. Ik heb net namelijk de linksys befsr41 gekocht.

4. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die linksys heb ik gisteren geconfigureerd, werkt als een zonnetje..

bedankt.

Sluit de boel maar, sorry voor de overlast :)

Reply from xxxxxxxxxxxx: bytes=32 time=19ms TTL=250
    Reply from xxxxxxxxxxxx: bytes=32 time=26ms TTL=250
    Reply from xxxxxxxxxxxx: bytes=32 time=21ms TTL=250
    Reply from xxxxxxxxxxxx: bytes=32 time=33ms TTL=250

5. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch geen overlast??? Het forum is toch om vragen enzo te stellen???

maar alsteblieft he ;) ;) ;)

Deel Deze Pagina