Vraag over PM-metjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Pejannl, 9 jul 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Redaksie:

XBW wilt nix met illegale zaak'n van doen hebbuh. Ben ik ut helegaar mee eens.

En as nou iemant mijn een pm-metjen stuurt waarin ie me illegaal spul aanbiedt. Wat is dan de policy? (policy is een buitenlands woord voor "handelwijze") :)

2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Tsja, daar kunnen wij niets aan doen natuurlijk. Maar als jij in een topic hints gaat geven in die richting kunnen we je er wel weer op pakken.
    Gesnopen?

3. Zooi

Zooi Reserve Modje

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat het me ene boei zou uitmaken maar kunnen jullie PM-etjes tracen? dwz lezen of inzien? Just curious :)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nop kunnen we niet..

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    als je zo'n mail krijgt zou je hem natuurlijk altijd door kunnen sturen aan de crew en die kunnen deze persoon dan aanpakken, lijkt me de makkelijkste manier

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha ja dat kan ik ook zelf in elkaar flansen lijkt me niet echt waterdicht.

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Whahahaha,

Who carez? Het is maar een forumpje, hoor. Guttoch! Je bent hier niet in de rechtbank of zo! :confused:

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik heb geleerd om mensen nooit zomaar te vertrouwen, ik geef alleen maar aan dat dit ook niet echt de manier om te controleren is ik bedoel ik kan ook wel lopen zeggen hier van deze mail kreeg ik van Pejannl:

He Ikke,

Ben jij nog geinterresseerd in die Enighma chip?

maar ja wie zegt dan of dit ook echt zo is.

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou en?

Stel je voor dat jij dat schrijft en ik word zomaar van het forum geplet. WAT ERRUG, ZEG!!!

Drie minuten later heb ik met een van mijn andere email adressen een nieuwe ID aangemaakt en heet ik voortaan HannieFranse of zo.

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja alleen geven we hier Ip bans je denkt toch niet dat we achtelijk zijn he.

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ben jij nog geinteresseerd in die Kanarievogeltje chip?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Croky?

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Goh, wat slim. Ik ken minstens 10 open proxy servers waar ik me achter kan verbergen. Maar fijn dat ik het weet; dan hoef ik niet eens een nieuw ID aan te maken om een ban te omzeilen... <hele grote smijlie> :D

Groetjes van Hannie, trouwens.

PS: Kunnen jullie even dit IP adres bannen? Dan kunnen alle klanten van UUnet niet maar naar het forum kijken.... Hahaha... Over drie minuten gebruik ik de proxy server van KPN HetNiet en dan kunnen die gebruikers ook al niet meer kijken... 8)

Anders gezegd: Je bluf is lelijk mislukt. Maar wel leuk geprobeerd.... }:]

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    [Back to topic.]

We dwalen af. Mijn vraag was of de crew van plan was om (al dan niet op verzoek) op te treden als de pm wordt misbruikt voor illegaal gerotzooi. Die vraag is m.i. voldoende duidelijk beantwoord. (en het antwoord was wel zo ongeveer wat ik verwachtte).

Ok?

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarbij ik nog even aan wil vullen dat je zelf ook mensen op je ignore list kan zetten he.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ikke is dom :) Wij bannen niet op IP. Wij ontnemen de postrechten van een gebruiker. Als je dan opnieuw aanmeld, tsja, geen probleem zolang je maar niet gaat kloten :) Als wij sowieso merken dat je een kloon hebt/bent staat dat al als waarschuwing..

Overigens bannen wij eerst voor 1 week, en dan pas permanent..

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm verandering in manier van bannen dan zeker want eerst werd er echt wel op ip geband hoor.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja jij hebt geen modrechten dus hoef je niet te weten. We gebruiken dit ban systeem al maanden..

19. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist van een nieuw bansysteem maar niet van een nieuwe manier van bannen lekker boeiend ook maar goed on topic maar weer.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij zegt dus pcies hetzelfde :{

Deel Deze Pagina