vraag over snelheid menu en zappen digitale tv.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VincentVega, 20 aug 2010.

1. VincentVega

VincentVega Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik wil graag digitale tv nemen en omdat ik al kpn internet heb lijkt het handig om dus ook televisie van ze af te nemen. Is ook niet zo duur: digitale tv Maar ik vind het menu en het zappen vrij langzaam gaan en daar heb ik een hekel aan en er zitten ook veel zenders tussen die geblokkeerd zijn omdat je er eerst voor moet betalen. Ik was benieuwd hoe dit bij Ziggo of UPC is, want als dat beter is dan neem ik liever tv bij een van die twee. Hoe is jullie ervaring hiermee?

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    UPC is ook niet echt een snelheidskanon wat zappe betreft.

Wel wat meer zenders dacht ik als KPN Digitene (?). Geblokeerde zenders heeft UPC ook, Ziggo ook neem ik aan.

Ik heb zelf UPC met plus-pakket en kom niet veel te kort. Of je moet Husler ofzo willen gaan kijken, maar dat kijk je alleen als je wel iets te kort komt :+

Laatst bewerkt: 20 aug 2010
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alle digitale tv is volgens mij wat langzamer qua zappen. Ook al ligt dat wel een beetje aan je decoder voor mijn gevoel. Ik heb het idee dat mijn Humax HD decoder iets sneller is dan de standaard decoder die ik van Ziggo had gekregen.

wat betreft al die lege zenders, je kunt zelf een lijstje maken met zenders en daar alleen de zenders in zetten die je ook echt hebt zodat je alleen daar tussen zapt

4. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb interactieve tv van kpn en kan je zeggen dat het zappen en het menu inderdaad ontzettend traag is. Ook veel vastlopers, dat je pak en beet een minuut ofzo helemaal niet meer kan zappen. Is niks aan te doen. Hiervoor had ik digitenne... daarbij ging het zappen een stuk sneller...

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan beter een Humax decoder hebben dan een Samsung decoder. Heb het nu over SD decoders en Ziggo.

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Maar wie zapt er ook dan met digitv als je er gewoon een lijst bij kan selecteren en daaruit bij elke zender kan zien wat er bezig is. :+

Deel Deze Pagina