Ik wou een tread over dat je zelf je halo elite moet creeën met paint. 1.Kan ik dat doen 2.Bij welk forum moet ie gepost worden 3Hoe zet je een afbeelding in een tread Dan zet ik die alvast-getekende elite van mij er dan ook op. p.s kan die naar opmerkingen en zo worden verplaatst.
trouwens.. ik heb ook een vraagje, hoe maak je gekleurde letters? Ik wil graag de codes weten van rood, blauw, groen en dikke letters. Alvast bedankt...
bla[/COLOR ] voorbeeld, als je andere kleur wil doe je voorbeeld: [ color=red ]bla[/color ] , maar dan die [ tegen elkaar aan... je kan ook dat beeldje daar boven kiezen bij size, font en color
Wees eerst ff wat duidelijker wat de bedoeling is van je thread. Want "een tread over dat je zelf je halo elite moet creeën met paint", daar kan ik geen touw aan vast knopen. Dan kan ik je vertellen of het de moeite waard is om het te posten, of dat het toch wel met een slotje beloond zal worden, én in welk forum je dat het beste kunt doen. Ik heb btw je thread verplaatst naar WSPO.
Dit doen wij in The Green Mile en je kan het wel doen naar mijn mening. Ik weet niet precies wat het geheel inhoudt eerlijk gezegd maar het kan. Trouwens met die plaatjes en kleuren; je hoeft alleen bovenaan te klikken op : voor plaatjes: IMG...Dan tik je in het balkje de URL waar de pic op staat. voor kleuren: klik op color en kies een kleur naar keuze en type wat je in die kleur wilt. Allemaal vrij simpel
Eh nou dat je een eigen elite moet maken, net zoals bij de godzilla maar hier bij mag het alleen met paint.
hele goeie Ik zal ff de link geven, voor het geval ie je ontgaan was: FAQ. En wat doe je nou eigenwijs? Je hoort van een moderator en een admin dat ie in de Green Mile hoort, en jij wilt hem in Games forum zetten? Dat is vragen om moeilijkheden...