Vraag over voice chat en online gaming

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Femme Fatale, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femme Fatale

Femme Fatale Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi _0/

Ik zit eigenlijk met 2 vragen...
    Een vriend van mij geeft sinds gister ook de xbox hij is geregistreerd, ouder dan 18 en toch kunnen wij niet voice chatten...
    Als ik hem een uitnodiging stuur (of andersom) en we accepteren dan kunnen we elkaar toch niet horen...

Als we elkaar een Voice message sturen dan is het wel gewoon hoor baar :confused:

Ik heb dit probleem niet met andere mensen dus ik vraag me af waar dit aan kan liggen :{

--

En mijn 2e vraag: Beide hebben we het spel Top Spin.. Als we dan naar xbox live gaan en ik maak een spel aan en hij wil mij joinen staat er in beeld dat ik al weg ben (en nee dan zit er niemand anders als bij mij in het spel)
    Andersom precies het zelfde verhaal.

Is er iemand die weet hoe deze problemen op te lossen zijn?? :eek:

Thnx :thumbs:

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    1. Is dit een momentopname? Check beide je instellingen, en hoort niemand wat via de headset tijdens het voicechatten?
    2. Is dat echt altijd zo?

3. Femme Fatale

Femme Fatale Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee dit is de hele tijd zo.. Ik neem aan dat mijn instellingen goed staan omdat ik met andere hier geen problemen mee heb. Maar ik weet niet waar je de instellingen event. zou moeten veranderen...

2. Bij andere niet... ik kan andere gewoon joinen en andere mij ook... alleen tegen elkaar kunnen we niet spelen...

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Misschien heeft hij een of andere poort in zijn router ofzo niet open?

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn verbinden is niet helemaal 100% goed.
    Heb ik vroeger ook gehad samen met een router (een oudje) toen ik een mooi nieuwe kocht is dit probleem opgelost en kon ik iedereen weer joinen en horen.

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Check anders even je settings. Misschien zijn die gekke family settings ingesteld!

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is mij niet helemaal duidelijk of het hier nou om een probleem met de Xbox gaat of om een probleem met de Xbox 360. Het lijkt me makkelijker om deze vragen te stellen in de topics die daar speciaal voor zijn.

Er zijn voor beide systemen meerdere topics waar je hiervoor terecht kunt.

Voor de Xbox:

Centraal Routers en Xbox Live Deel 2

Centraal internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Top Spin

Voor de Xbox 360:

Xbox 360 Live Vragen - Deel 2

Top Spin 2

Je zou eventueel ook nog even contact op kunnen nemen met Fardo, de Xbox Live expert van xbw.

Veel succes!

Deze thread gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina