vraag over wireless xbox 360 controller voor zowel pc als xbox!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Emileu, 16 dec 2008.

1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Hey mensen,

een korte vraag. ik heb sinds kort een wireless controller die zowel op de pc als xbox werkt. er zit zo'n usb apparaat bij voor in je pc.

ik heb hem eerst gesynchroniseerd met mn xbox die vlak naast de pc staat.
    Nu wilde ik hem laatst synchroniseren met mn pc alleen dan gaat elke x de xbox aan ipv dat hij met de pc verbinding krijgt.

weet iemand hoe je dit kunt oplossen? kun je het "geheugen" van je 360 legen zodat hij niet meer aanspringt?

de handleiding is zeer beperkt en in de helpfile na installatie kan ik het ook niet vinden.

alvast bedankt!

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    kabel uit je xbox halen en dan proberen?

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat de xbox aan gaat is een beetje lastig, heb ik idd zelf ook. Maar wat ik doe is ik zet de controller aan, en dan druk ik op de connect knop die achterop je controller zit, net naast dat gat waar de play & charge kit in gaat. Daarna houd je even de connect knop in op de PC-accessoire, even wachten en je controller zal verbinden.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    dank je voor je antwoord! Het is gelukt.

5. dvdspeler

dvdspeler Guest

Nou heb ik ook nog een vraag. Werkt het wireless stuur nou ook met die wireless ontvanger? Dus met Force Feedback?

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als het goed is wel ja. Die receiver zou moeten kunnen werken met alle accessoires, maar ook met alle toekomstige accessoires van de 360. Probeer het zou ik zeggen ;)

De gitaar van GH3 werkt overigens ook, zelfs die motion sensor voor de star power werkt.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    GH2 gitaar werkt ook prima ;)

Deel Deze Pagina