[XOne] Vraag over xbox live demodisc

Discussie in 'Games' gestart door groovegans, 15 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groovegans

groovegans Guest

Ik dacht eerst altijd dat er op de demodisc de volledige spellen van Whacked en Motogp stonden. Alleen wist ik wel dat je bij motogp op alle tracks kon racen.

Maar in de winkel zag ik dat er ook een demo van Mechassault bij zit. Weet iemand welke spellen er nou op die demodisc zitten en in hoeverre je deze spellen kunt spelen. (niet alleen online, maar ook gewoon singleplayer en multiplayer)

Want ik wil wel waar voor mijn geld als ik xbox live koop!;) 8)

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mech Assault, Whacked! en Moto GP. Ze zijn live compatible maar ze zijn gewoon niet volledig met alle banen, mechs e.d. Maar gegarandeerd dikke fun online :)

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Er staan drie demo's op de demo disc, dat zijn de volgende:

Whacked: kan je met 3 ventjes en iets van 5 levels.
    Moto GP: kan je iets van 11 motors en 3 circuits en een bonus spelletje aan het einde van de credits.
    Mechassault: kan met 2 Mechs door 1 level heen rondhuppelen alleen je heb meer mogelijkheden om je stem te vervormen.
    En er staat nog een filmpje over Xbox Live in het Engels, Nederlands en Zweeds.

Alleen je moet wel een account hebben om ze te kunnen spelen want zonder account heb je er niks aan, je moet jezelf wel in kunnen logen op Live

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    case closed... NB dit had je ook kunnen vinden op de frontpage ;)
    en deze topic hoorde niet thuis in het netwerk gedeelte

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina